LEGACY
Pao tijekom roka kušnje - molim pomoć!
31 odgovora2,612 pregleda
35 REP70%
→ Istraživač
avg 2019.
avg 2019.#1
Poatovani,
prije 2 godine osuen sam na uslovnu kaznu prema
lanu 239, st.3(FBiH krivi
nog zakona); 6 mjeseci zatvora tj 1 godina uslovne(paketic marihuane 0.5g i 1 pilula ekstazija) u FBiH. Ova uslovna je protekla proale godine u 11. mjesecu (2018) i re
eno mi je da joa imam 1godinu roka kuanje nakon ove uslovne. To mi je bilo prvo kazneno djelo sa 19 godina u vrijeme kada sam postao student. Meutim evo par mjeseci prije nego je istekao rok kuanje opet sam pao sa dva smotana jointa(mjeaavina duhana i trave) po 1,05g, ali u RS. Zadr~ali su me u stanici 2 sata, priznao sam krivnju, potpisao da sam dobrovoljno predao, dobio sam par papira ( potvrda o privremenom oduzimanju predmeta, potvrda o liaenju slobode, potvrda predaji lica liaene slobode i potvrdu o otpustu lica liaena slobode). Ovdje piae da sam liaen slobode na osnovu
lana 197. i
lana 204. zakona o krivi
nom postupku RS, odnosno na osnovu
lana 170. zakona o prekraajima RS zbog postojanja sumnje da je po
inio krivi
no djelo, odnosno prekraaj iz
lana ( i sada nisu naveli nikakve stavke ni
lan). Tamo su mi rekli u policijskoj stanici da e mi na adresu doi papir na koji se mogu ~aliti, a ako se ne ~alim izrei e mi se nov
ana kazna i da ne trebam dolaziti na sud u RS. Ali nigdje na papiru ne piae koja me kazna o
ekuje... Oba puta sam priveden na festivalima
Student sam joa i trenutno se upisujem na diplomski studij. Strah me je ovog kompleksnog sistema i moje nepameti pa ako mi mo~ete rei ata mogu o
ekivati da e se desiti? Ou li morati u zatvor, trebali mi odvjetnik i koji su moji sljedei koraci?
Zahvalan sam na svaku pomo i odgovor!
huana.meri
ZMAJ24.920 REP
huana.meriZMAJ
avg 2019.
avg 2019.#2
ako budea imao suca normalnog
ovjeka, ok, ako ne, trazi nekog odvjetnika da...naon prve presude vidi kako stojis i onda mos org. odvjetnika ako nisi zadovoljan....