LEGACY
Skunk? Mala pomoc molim xD
60 odgovora38,987 pregleda
Slim_Shady
ISTRAŽIVAČ60 REP7%
→ Entuzijasta
Slim_ShadyISTRAŽIVAČ
sep 2007.
sep 2007.#1
Dakle moje pitanje slijedi ovako:
Evo, cuo sam za skunk i da je jaci od trave i skuplji i tako dalje. Ali zainteresiralo me to da (tako sam bar cuo), da skunk se dobiva od biljke Kanabisa!!!
Kolko sam nest procuo cuo sam da se to nest od cvijetova, ili oko cvijetova ili za vrijeme cvijetanja..... evo neznam ali cuo sam da se kad se dobija trava, i skunk se moze skupit....
Sad ovako bi volio da mi kazete!
1. Da li je to istina? xD
2. Ako jest, ja sam poceo uzgajat maricu pa mi recite ako se stvarno skunk dobije iz trave, recite mi koji dio trave je skunk i kada, kako se pobere...
3. Takodjer bi volio znat otprilike kada je vrijeme da se trava ubere i susi? Koliko biljka treba bit stara, visoka... I da, da li se oni lijepi listici (:maryjane:) takodjer puse ili?
evo par pitanjca posto sam teski pocetnik u tom dijelu :)
b r a i n c h i p
AMBASADOR3.453 REP56%
→ Legenda
b r a i n c h i pAMBASADOR
sep 2007.
sep 2007.#2
Da ti ja sad kazem 'Sunce ti tvoje, citaj forum imas vec na masu mjesta opisano..' ispao bi zla babaroga, ali evo danas sam dobre volje...
Strasne gluposti pitas za osobu koja vodi blog po toj temi. Dragi Emineme, samo si trebao procitati moj SIG koji vec svima pomalo ide na k***c pa i meni, ali ipak valjda barem ponekad pomogne izbjeci ovakvo pitanje, sto nazalost danas nije bio slucaj. Ali eto... Evo odgovora. Skunk nije nikakvo hokus pokus
udo... Nego jednostavno jedna od mnogobrojnih vrsta (sorti) trave. Sigurno si cuo za White Widow, Norteh Lights, Orange Bud, Haze... E pa Skunk #1 je samo jedna od njih.
Ne, listovi se ne puse. Nemaju dovoljno THC-a i neugodni su za grlo, jako iritiraju. Puse se samo cvijetovi zenske biljke (hedovi, budovi, vrhovi... neki to zovu i 'kifovi' sto je krivi naziv jer je 'kief' ime za smolu, kristale THCa koji se nalaze na cvijetovima i listovima od kojih se radi 'hasish')