VUTRA
ForumUzgajanjeOpremaKupovina komletnog grow boxa
LEGACY

Kupovina komletnog grow boxa

17 odgovora1,840 pregleda

jul 2020.

Pozdrav ekipa, citam vec neko vrijeme i totalni sam pocetnik uzgajanju tako da sam se odlucio kupiti gotovi grow box.. zanima me gdje se moze nabaviti? I koliko bi trebalo cekati da dode za hrvatsku? takoder planiram otvoriti dnevnik i napokon napraviti jedan uspjesan grow u zivotu
ŽaruljaPOZNAVALAC

jul 2020.

Prika moj, u Hr mo~ea u igrowu kupit sve ima ih u St ili Zg-u. Hempatia (slovenci) su jako dobri. Doe kroz par dana. Savjetujem da malo prou is ato ~elia i o ekujes prije nego naru is opremu naj eae to i nije baa mala investicija... i da za ovo nije bilo potrebno otvarati novu temu...

jul 2020.

Prvo sebi odredi sta bi uzeo. Koju velicinu. Imas zgodnih malih boxeva. 60 cm su dosta mali,ali slatki. Oni od 80 cm su prelijepi :) 1,2 X 1,2 je mama :D Sve povis su tate :D Cjenovno su razliciti,tako da dobro kompletiran box moze kostati poprilicno. Vec ako uzimas sve sto je potrebno, uzmi svaku stavku pojedinacno, tj odaberes si sta ti odgovara. Hempatija, dodje ti dostava na kucni prag za par dana. Sto kaze kolega povis, pogledaj si najblizi grad pa u nekom head shopu. U Osijeku ima zgodan shop.

avg 2020.

Mene isto ovo interesuje, ali u Srbiji. Vidim par shopova, ali sam paranoican jer je verovatno ocigledno sta zelim sa tim. Hteo bih jednu biljkicu za sebe, pa se vratio ponovo ovde na forum. Kako u Srbiji do toga?

avg 2020.

Odea li no u Bg ili Ns, keairaa i vozi kui.
crazydaveAMBASADOR

avg 2020.

Samo nemojte kupovati u ledgrowshop-u iz eake jer ete se na ekat sa dostavom, ja sam osobno mislio da su me sjebali i da sam ostao bez novaca.

jul 2024.

Pozdrav svima, neu odmah otvoriti temu nego u pitati ovdje. ekam dostavu grow boxa iz Portugala u Hrvatsku, pa mi je sinulo da bi netko mogao i otvoriti paket... Pakiranje bi trebalo biti anonimno. Ima li tko loaih iskustva s dostavom unutar EU-a? Dolazi li to uope na carinu? Hvala