VUTRA
ForumUzgajanjeOpremapomoc
LEGACY

pomoc

28 odgovora1,288 pregleda
ManijakISTRAŽIVAČ

okt 2010.

Box 75cm x 75cm x 150cm(visina). koja sijalica je najbolja za ovaj box? koliko ventilatora i na kojim pozicijama?koji merac temperature i vlaznosti? Ja sam apsolutni pocetnik ali sa puno volje,uz prave informacije ovaj box je gotov za 7 dana.Hvala unapred na odgovoru.
xxrobixxAMBASADOR

okt 2010.

Evo ti par liknova sa foruma, nadam se da e pomoi. https://forums.vutra.org/threads/1154-BOKS-ZA-GAJENJE-Tehnicke-osobine-i-kako-ga-napraviti https://forums.vutra.org/threads/1251-Vodic-Kroz-Opremu
ManijakISTRAŽIVAČ

okt 2010.

pomoglo je,hvala puno.

okt 2010.

Prijatelju poatovanje! Ko prvo dobro nam doao.Moj savjet ti je da pro itaa par gotovih dnevnika.Ima tamo i par boxova sli nih dimenzija.A znamo da informacija iz prve ruke je najbolja.Na ea tamo sve ata ti treba i to na razne na ine,od ljudi koji su isprobali iz prve ruke.Budi nam dobar i pazi ata radia. pozdrav :spliff:
ManijakISTRAŽIVAČ

okt 2010.

Hvala na dobrodoslici. Video sam osnovna uputstva i krecem vec sutra sa izgradnjom.
Z&NZMAJ

okt 2010.