VUTRA
ForumUzgajanjeProblemi i dijagnostikaFleke na listovima... pomoc
LEGACY

Fleke na listovima... pomoc

110 odgovora9,151 pregleda
blankerENTUZIJASTA

maj 2013.

kako se rijestiti ovih fleka po listovima? totalni sam pocetnik u svemu .... imajte razumijevanja :) u pocetku sam previsoko stavio svijetlo i zato su se tak izduzile pa sam spustio... :punch2: detalji staros cca 2tj voda PH vrijednosti ~6.5 temp boxa 25°C-27°C konstantno preko noci ~20°C Rasvjeta 3x23W Štedne(3x1550 Lumena) 18/6 zemlja terra magma i jos jedno pitanje.. kad su spremne za van presaditi?

maj 2013.

spremne su za outdoor, presadjuj... i da se nisi malo zaleteo sa kolicinom za prvi grow, treba to hendlati ;)
cane corso winerENTUZIJASTA

maj 2013.

Druze po onom sto si naveo a i po biljkama koristio si stedne sijalice koje light ratio imaju 2000k?? Ali mislim da je najvaznije da ih posadis dublje kada ih budes stavljao u zemlju vani jer ovako izduzene posle prvog sunca otici ce jos par cm gore a onda ''kvrc''mali vetric i biljka na pola! A ne znam na koje fleke mislis posto jedino sto sma video to je liht zelena boja na jednom listu (prosarano) moguce je da imas visak necega.Ja sma imao (imam jos malo) isti problem sa biljcicom koju sma isflesovao sa 40l vode u saksijama 11l i evo posle 2 nedelje biljka podmladjene listove pusta normalno zelenu boju.Jesi li davao neku prihranu?Nisam upucen u terra magmu ali rekao bih da je jako hranljiva zemlja pa se nadam da nisi sunuo nesto mimo te vode sto su korigovao na 6.5 ?! Opet sada ce vec neko od ''grow dzombi'' da se oglasi :) Pozdrav i sretno!
blankerENTUZIJASTA

maj 2013.