VUTRA
ForumUzgajanjeProjektiranje prostoraPocetnicki box
LEGACY

Pocetnicki box

38 odgovora1,911 pregleda

mar 2014.

Poz ljudi,resio sam uzgajati marijanu u boxu,do sad sam samo duvao i veoma brzo postao sam njen fan. Totalni sam amater sto se tice uzgajanja,pa bih vas zamolio ko je voljan da mi objasni za pocetak evo jedne ameterske seme koje sam napravio,da li zadovoljava uslove i za koliko saksija,koliko osvetljenje mi je potrebno,koliko ventilatora,izolacije,zemlje,semena,koje pesticide ? Hvala
rastarafaISTRAŽIVAČ

mar 2014.

Meni je pocetnicki bio slican, samo sam imao 45cm sirine, koristio sam 6 CFL-ki od 23w, mislim da se izgurat ali LST je obvezan onda :)
FukmondoAMBASADOR

mar 2014.

a da recimo obrnes box da ti visina bude 80 cm.,rasvjeta bar 150w HPS,sjeme po volji recimo indica itd.itd....

mar 2014.

Da li ce odgovarati 80cm visina,zanima me koliko stabiljke moze stati,koliko vremena treba da poraste i rodi svoje "blago" i koliko grama ?
NullISTRAŽIVAČ

mar 2014.

Koliko vidim oba ventilatora su okrenuta na istu stranu. Imaj na umu da jedan treba da uvla i drugi da izvla i vazduh. Takodje, vrlo su blizu osvetljenja. Tako da obrati pa~nju da ti sijalice ne srede ventilatore.
jointzISTRAŽIVAČ

mar 2014.

A da lepo pocnes polako da citas?

mar 2014.

Hvala puno na odgovorima,puno ste mi pomogli
rastarafaISTRAŽIVAČ

mar 2014.

sve zavisi o tebi, mozes ih odma stavit na 12/12 i rodit ce u kratkom vremenu s manje uroda, a mozes mjesec dana drzat lampe ukljucene 20-24h, i ako si zadovoljan razvitkom vegetacije prebacit na 12/12 tj cvjetanje i ako si je redovno dubrio imat ces dobar urod (zavisno i od sorte)

mar 2014.

gde mesec dana vege na 60cm il 80cm visinu, posle jedino da ih nosi van. uspravi box, stavi 150w i radi 12/12 od starta, tri biljke je puno za to svetla, jedino ako radis sa regular semenom pa kad sklonis muske ako ostane 2 bice guzva, optimalno je jedna biljka za te dimenzije + trening i mora biti ok
rastarafaISTRAŽIVAČ

mar 2014.