VUTRA
ForumUzgajanjeUnutrašnji uzgojnikako da procvjeta
LEGACY

nikako da procvjeta

18 odgovora2,018 pregleda

jul 2010.

Alo ljudi ja sam novi lan od danas pozdrav svima Probajte mi vi iskusniji odgovoriti ako se ku~ite ata na pitanje. Naime u 03 mjesecu sam posadio isto iz znati~elje biljkicu i kad sam vidio kako je izbila bio sam radoznao i tako ja nju zaljevam i dr~im na suncu na verandi i ona raste i raste.... Napokon biljka kad je ve fala bogu doala do valjda metar i pol (nemrea blivit):-)) mislio sam bit e featanja sljedeih pola godine. Ali problem je ato nikako da po ne bacati cvjetove. Ne znam ata da radim, sad sam ju stavio u mrak i zaljevam ju manje i viae ak ne miriai ko prije u fazi rasta. Da se razumijemo ona joa raste ali mi se ini nekako puno manje. Ja sam totalni amater tako da nemam ni posebnu zemlju ni svjetla ni niata, kao da sadim obi nu biljku, samo ato sam ju obilazio i gladio svako tolko :-)) Ali sad nikako da baci neato, da bude barem sjemenka da znam da je muaka pa da ju odfikarim. Nedo bog da zna itati jer je upravo iza mene :-))) Pomagajte ata bi mi bilo pametno u initi? ako ovo rodi bit e maaaasu opuatanja Fala unaprijed
trq7ENTUZIJASTA

jul 2010.

pa hajde baci koju sliku... tako ce ti bit puno lakae objasnit... trebala je barem spol dosada pokazat

jul 2010.

Nema se tu ata objaanjavat ...nije joj joa vrijeme i to je to ... Mo~ea ju forsirat da procvjeta tako da ju 12h dnevno dr~ia u ormaru u neprekidnoj tami ....pa ju stavia na balkon 12h i tako do kraja , ali to je svakodnevna jebadaa ----

jul 2010.

No sikiriki:) Samo polako.Kod mene 'u vrtu', do sada...2 mrtve,2 ~enske,1 muaka(odstranjena ve)....ostale e ovih dana pokazati.Napominjem da je sjeme nepoznato(viae vrsta),ovisno o tome ato se puailo u periodu 'neimaatine':) 5 i 6 mjesec...puno kiae,malo sunca...glavni razlog za 'kaoti no' stanje u fazi vegetacije kod moga outdoor-a.
mjesecarLEGENDA

jul 2010.