LEGACY
prozoruše - trebam savjet!
44 odgovora3,379 pregleda
0 REP0%
→ Istraživač
apr 2010.
apr 2010.#1
pozdrav svima, totalni sam pocetnik u uzgoju i vec 4- 5 mjeseci mi rastu 3 biljcice na krovnom prozoru... sve su cure,i vec imaju male hedice, pa me sad zanima dali ce to uspjeti na prozoru ili ipak tu treba ulozit vise truda...citao sam postove al mi je to previse informacija i dosta stvari mi nije leglo...zanima me sto bi bilo sljedece najbolje za njih , i u kojem su stadiju rast ,jer voljan sam da mi uspiju...puno hvala
0 REP0%
→ Istraživač
apr 2010.
apr 2010.#2
pozdrav svima, totalni sam pocetnik u uzgoju i vec 4- 5 mjeseci mi rastu 3 biljcice na krovnom prozoru... sve su cure,i vec imaju male hedice, pa me sad zanima dali ce to uspjeti na prozoru ili ipak tu treba ulozit vise truda...citao sam postove al mi je to previse informacija i dosta stvari mi nije leglo...zanima me sto bi bilo sljedece najbolje za njih , i u kojem su stadiju rast ,jer voljan sam da mi uspiju...puno hvala
Frula
ENTUZIJASTA481 REP70%
→ Poznavalac
FrulaENTUZIJASTA
apr 2010.
apr 2010.#3
prva stvar koju moras napravit i koja ce stvarno pomoci tebi i nama omoguciti da skontamo u cemu je stvar, kakva je biljka, u kojoj je fazi itd itd, je da USLIKAS te biljke i POSTAS slike ovdje na forum. druga stvar jest da moras postavit neko konkretnije pitanje. nema smisla ispitivat o tome hoce li uspijet ili ne :) mislim... sta ima smisla uopce?
daj nam slike pa ces dobit i odgovore. pozz i dobrodosao
Frula
ENTUZIJASTA481 REP70%
→ Poznavalac
FrulaENTUZIJASTA
apr 2010.
apr 2010.#4
prva stvar koju moras napravit i koja ce stvarno pomoci tebi i nama omoguciti da skontamo u cemu je stvar, kakva je biljka, u kojoj je fazi itd itd, je da USLIKAS te biljke i POSTAS slike ovdje na forum. druga stvar jest da moras postavit neko konkretnije pitanje. nema smisla ispitivat o tome hoce li uspijet ili ne :) mislim... sta ima smisla uopce?
daj nam slike pa ces dobit i odgovore. pozz i dobrodosao
0 REP0%
→ Istraživač