Vutra Društvo

Dobrodošli na skladno multietnički jedan jedini Vutra Forum! Učlanite se da pristupite i drugim djelovima foruma te da vršite PRETRAGU novih tema.

Učlani se
     
  1. Vutra Radio is back. Možete ga slušati preko forum plejera ili preko web plejera. Slušamo se!

Best Posts in Forum: Problemi tokom uzgoja

  1. Katsu

    Učlanjen(a):
    14.01.2013
    Poruka:
    48
    Sviđa im se:
    140
    Trofej poeni:
    0
    Ratings:
    +150 / 0 / -0
    Fusarium


    USA su pustile ovu gljivicu na jedno područije;kasnije se pokazalo da ima devastirajući učinak na cannabis,čak I nakon zime koju je gljivica preživila u tlu.Ova gljivica se možeprenjeti zrakom I u biljku može ući kroz otvorene rane.Fusarium uzrokuje unutrašnja oštećenja vaskularnih linija biljke te na taj način blokira prijenos vode I nutrijenata.
    Simptomi uključuju uvenuće biljke,lišće postaje žuto I uvenuto.To može izgledati kao nedostatak dušika ali nije.Kod nedostatka dušika listovi će otpasti dok kod infekcije fusariumom neće.Stabljike će promijeniti boju iz zelene sa uobičajenim purpurnim nijansama u tamno purpurnu I zatim u crnu.Ovajpatogen može biti pobrkan sa truleži korijena,ali fusarium ne djeluje na korijen.Unutrašnja začepljenja uzrokovana fusariumom su ono od čega se pokazuju simptomi.Dok putuje biljkom,toksini se šire na nezaražene djelove što uzrokuje unutarnji efekt začepljenja.Ti toksini su ono što uzrokuje pojavu sekundarnih simptoma na drugim,do tada nezaraženim.djelovima biljke.Sekundarni simptomi su polagano uvenuće listova,kolaps stabljike,diskoloracija stabljike I sveukupno uvenuće dijelova biljke(što izgleda kao da je biljka ostala bez vode) prem da se daje dovoljno vode.Ova gljivica je pravi ubojica cannabisa.Biljke koje uspiju preživiti mogu biti u šoku.Fusariumu najviše pogoduje vlažna I topla okolina.

    Prevencija I kontrola

    Fusarium je definitivno jedna od najtežih bolesti za cannabis.Zdravlje biljke,okolina I sorta su neki od čimbenika koji određuju dali će fusarium uspjeti “preuzeti” biljku.Ova gljivica je posebno napravljena da bi se s njome napalo divlje biljke cannabisa I uzgajivače koji su u ilegali.Nepostoji organski način kontrole za ovaj tip gljivičnog oboljenja pošto je fusarium jako otporan.
    Jedan način prevencije je tretiranje područija uzgoja sa fungicidima,prije sadnje.Na taj način se ubija patogen koji je neaktivan u tlu te je iduće sezone mogućnost zaraze putem zemlje znatno manja.
    Dakle,jedan način zaraze je preko tla,drugi način je putem zraka koji može donjeti spore,te one mogu ući u biljku kroz otvorene rane.Očito je iz toga da je drugi način prevencije,pokušati zaštititi biljke od stvaranja otvorenih rana ili u slučaju oštećenja,dezinficirati ranu za hidrogen-peroksidom.
    Ako vam biljka bude zaražena sa fusariumom,vjerovatno joj nema spasa.Tretiranje sa fungicidima nakon infekcije neće pomoći.

    [​IMG]


    [​IMG]


    Pepelnica(Powdery Mildew)

    Spore mogu doći u vaš prostor za uzgoj putem ventilacije,na odjeći/obući,kućnim ljubimcima a vani ih mogu prenjeti životinje ili putem zraka.Spore mogu ostati neaktivne skroz dok se ne stvore odgovarajući uvijeti za život.

    Ove infekcije se lakše riješiti u vegetativnom periodu.Pepelnica,jednom aktivna,prekriva površinu biljke I reducira mogućnost fotosinteze.Ako se netretira na vrijeme,pepelnica će prekriti sve biljke sa tvari nalik brašnu te će zbog toga lišće požutiti I odumrijeti.Ako su biljke u cvatu,cvijetovi također mogu biti zaraženi I tada postaju ne upotrebljivi.Cvijetovi će u tom slučaju imati miris po ustajaloj vlagi,biti će obloženi bijelom praškastom tvari koja se neće moći ukloniti što god da pokušali.Rano otkrivanje zaraze u periodu cvata je vrlo važno.

    Prevencija I kontrola

    Uklanjanje inficiranih listova iz prosotrije za uzgoj je od velikog značaja.Pri tome budite pažljivi da nebi sa listova otpale spore I proširile zarazu.Održavajte prostor čistim I urednim.Relativna vlažnost zraka preko 60% pogoduje pepelnici.Održavajte razmak između biljki tako da zrak konstatntno može kružiti kroz biljke.

    Zaražene biljke se mogu tretirati fungicidima.Ulje neem-a može biti od koristi.


    [​IMG]

    [​IMG]




    Trulež cvijetova

    Ovo se može javiti tjedan ili dva prije berbe.Prilikom ispiranja zemlje može doći do povišene relativne vlažnosti zraka.Uz toplinu,vlaga je ono što je potrebno za razvoj ovog problema.Ukoliko se spore pljesni nalaze u zraku moguće je stvaranje truleži na cvijetovima,pogotovo ako su cvijetovi masivni/debeli.

    Prevencija I kontrola
    Uklanjanje svog mrtvog ili umirućeg biljnog materijala.Snižavanje vlage u zraku I dobra ventilacija.Održavanje noćnih temperatura nižima.Zaražene dijelove izrezati I ukloniti,ne štediti pri tome.Može se koristiti neem ulje za suzbijanje.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #6
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 75
    • +Uzgoj +Uzgoj x 2
    • Slažem se Slažem se x 1
    • Informativno Informativno x 1
  2. Blade

    Blade Ne odgovaram na PM
    Grow Support

    Učlanjen(a):
    11.07.2011
    Poruka:
    2.529
    Sviđa im se:
    2.479
    Trofej poeni:
    188
    Ratings:
    +2.556 / 1 / -0
    Dodao bih još samo ovo :



    10 najucestalijih growerskih pogrešaka


    1. Nemojte utapati biljke
    Precesto zaljevanje ubija biljke,vjerojatnije je da ce vam biljke preživjeti sušu nego potop,dakle zaljevanje biljki kad je zemlja suha

    2. Nemojte reci ljudima

    Zašto? Ljudi smo po prirodi ljubomorna bica koja vole biti u centru pozornosti,volimo se osjecati važnima...prica ce krenuti dalje...
    Growerski hobi zadržite za sebe!

    3. Nemojte prckati po sjemenu

    Imajte strpljenja u growanju opcenito,narocito kod klijanja sjemena...ponekad traje i 10 dana da sjeme proklija...dajte mu vremena...prckanjem po njemu imate velike šanse slomiti klicu

    4. Kupite željeno sjeme

    Bilo koje kupljeno brendirano sjeme....bolje je od sjemena ulicne vutre iz keta...kraj rasprave!

    5. Nemojte pregnjojavati biljke

    Oko ovog se vode polemike:neki groweri tvrde da u vegetaciji uopce netreba gnjojiti biljke.Ja se ne slažem pa cu napisati onako kako ja radim.Pocinjem gnjojidbu biljaka nakon 2 tjedna života.Gnjojivo doziram u pocetku 25% propisane doze na ambalaži pa postupno povecavam.

    6. Biljke trebaju gnjojivo
    Treba paziti kako i kad gnjojiti...ali bolje da gnjojite bilo kako nego nikako

    7. Nemojte poceti s klonovima

    Pocnite sa sjemenkama pa kad malo polovite konce uzgoja...možete experimentirati koliko vas volja..ima vremena prvo naucite kroz praksu

    8. Nemojte pocinjati outdoor prerano

    Vecina pocetnika misli da ako ranije pocnu ranije ce i brati....Pogrešno!..priroda ide svojim tokom i nemože je se požuriti...sjemenke stavite na klijanje 15.04 npr...ako stavit ranije riskiraate posljednje trzaje zime da vam shebu sjeme.. mraz... i cjeli niz drugih problema

    9. Pazite na temp.i vlažnost

    Osigurajte cirkulaciju zraka vašim biljkama vlažnost od 30% do 70%- temp 18-28c

    10. Nemojte brati prerano

    Nakon cjele muke nemojte na kraju shebati sve zbog nestrpljivosti...pustite biljku da odradi cvijetanje do kraja...kad su pistile 50-75% posmeđile možete brati headove...

    Koliko god na ovom svijetu ima growera,toliko ima i nacina growanja...ali svima nama baza je ista.
     
    #2
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 48
    • +Uzgoj +Uzgoj x 1
  3. Spawn_of_Uamenti

    Spawn_of_Uamenti Aktivan Član

    Učlanjen(a):
    15.03.2010
    Poruka:
    136
    Sviđa im se:
    41
    Trofej poeni:
    28
    Ratings:
    +43 / 0 / -0
    S obzirom da su mi još davno kad sam tek počeo growat ove male kamikaze uništile jedan grow, dok nisam bio svjestan uopće zašto mi biljke trunu i da je to zbog toga... ponovo su se nakon toga javili u 2 navrata, samo što sam se tada več dovoljno informirao o tim tlačiteljima tako da sam ih uspio riješit. Tako da s vama podijelim korisne informacije ukoliko netko od vas naiđe na ovu vrstu problema. Pošto nema niti jedna tema posvečena tome odlučih malo donirat svojeg vremena da nam svima koji se u buduče susretnemo s time bude lakše. zato krenimo redom...

    FUNGUS GNATS (pljesniva mušica)

    1. MALO O GNATOVIMA OPČENITO...

    Fungus gnats ili kako ih neki zovu pljesnive mušice su male mušice vrlo slične onim vinskim i mogu biti pogubni za našu biljku. Kako pogubni pitate se možda?, pa jednostavno, dotična gamad nese jaja na zemlju naše biljke, iz tih jaja se kasnije razvijaju larve (male oku nevidiljive glistice) koje se hrane korijenom naše biljke i raznim vrstama gljivica, pljesni itd... S obzirom da su te mušice jako male i sve ovako slično izgledaju na prvi pogled mislim da nema smisla opisivat izgled nego bacite pogled na slike ispod...
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    2. KAKO IH UOČITI?

    Ako vam biljka iz bilo kakvih nepoznatih razloga počne trunut, sušit se ili pokazivat ostale čudne znakove, a sigurni ste da je sve od osnovnih uvijeta prilično zadovoljeno, moguče da imate gnatove. U tom slučaju možemo napravit mali test te malo bolje obratit pažnju na zemlju i gledat ima li bilo kakvih insekata po površini zemlje. naravno nesmije biti apsolutno nikakvih mušica na zemlji, ako nema onda rukom lagano pogrebemo po površini zemlje i pažljivo promatramo dali če počet izlazit i skakutat. To su dvije od metoda koje je moguče primjenit dok su gnatovi još u ranoj fazi i dok se nisu nakotili do te mjere da lete posvuda i prave haos gdje god stignu


    3. IMAM GNATOVE! ŠTO SAD???

    Ovako prvo se skuliramo, otvoriš pivo (može i gusti sa šlagom :icon_lol:), i kreneš čitat ovaj dio pošto je ovo najbitni dio kako riješit male leteče kamikaze.
    Radi se o tome, da bi shvatio kako se uspješno riješiti malih govnara treba razumijet i znat kako njihov životni ciklus funkcijonira.

    Krenimo redom... Prvo i osnovno što nam je bino znat je da se gnatovi množe na vlažnome i da vole pljesan iliti mufu ili gljivice, koji god vam izraz odgovara. Ja kada sam prvi put imao problema s gnatovima, unio sam ih u stan s kupljenom zemljom (vreča 60L) koja je bila skladištena na otvorenom a vani je padala kiša (ma kako krasno). I eto nam extra kombinacije za gnatove, zatvorena crna vreča puna subrstrata,unutra mračna, praktički bez zraka i uz to još vlažna.... od tada gledam da ne uzimam zemlju koja se vani skladišti na otvorenom ili ako niš da je suha.

    Životni ciklus jednog gnata sve ukupono traje oko mjesec dana. Zato nam treba stpljenja kao i za sve drugo ako želimo stvar odradit kako spada. Taj životni ciklus sastoji se od 4 faze... a to su:
    [​IMG]
    a) Jaja
    b) Larva (male glistice oku nevidjive, hrane se korijenom biljke)
    c) Pupa ( nešto između larve i mušice ponekad bude i kao mušica bez krila koja skače i ruje po zemlji)
    d) Odrasli (tkz letači koji nesu jaja)


    Kako ciklus funkcijonira?...

    Kao što vidimo na slici, nakon što jaja dospiju u zemlju (vlažnu naravno) nakon tjedan dana izlježu se larve. U tom stadiju larve se hrane korijenom biljke (nanoseči štetu biljci) i ostalim pljesni i to traje nekih 2 tjedna čemu slijedi razvijanje pupe ili malih bezkrilatih mušica koji izgledaju kao pauci. 2 Tjedan dana nakon toga gnatovi odrastaju u odrasle letače koji lete okolo u potrazi za hranom (s time da uzmemo u obzir da se letači u ovom stadiju hrane samo plijesni i privlači ih miris fermentacije), i učestalo se vračaju na zemlju kako bi polegli jaja. Taj proces traje 10-ak dana nakon čega ugibaju. Tu nastaje začarani krug koji se može prekinut ako se slijede slijedeči koraci...


    4. PREKIDANJE CIKLUSA

    Put do uspješnog istrebljenja gnatova je prekidanje ciklusa, točnije prekidanje 2 ili više uvijeta mogučih za njihovo razmnožavanje. Zapamtite prekidanje jednog od uvijeta NE MOŽE garantirat i vjerovatno neče biti uspješan u slučaju istrebljenja, što znači da čemo trebat prekinut više od jednog.
    Krenimo onda prema riješenjima... (ovdje su prirodne metode bez kemijanja itd...)

    Riješavanje larvi:
    1. Prva metoda je da se na zemlju polegnu kriške krumpira narezan na pločice kako bi se larve (koje se hrane korijenom) namamile na krumpir, i nakon toga taj krumpir bacamo skupa s larvama na njima

    2. Druga metoda , da se pusti zemlju da se skroz posuši dok biljka lagano ne počme pokazivati znakove žeđi, tada počinjemo biljku zaljevat od ispoda sa tanjura koji skuplja vodu na izlasku, znači NE HRANIMO odozgora, jako bitno, time mičemo uvijet da bi se uopče mogla jaja nest na zemlji.

    3. Treča bi bila zasipavanje površine zemlje fino usitnjenim pijeskom tako da se zatrpa dobar dio gornjeg sloja, time naravno isto eliminiramo opciju nešenja jaja na površinu. Kao i kod druge metode biljka se hrani od ispod

    [​IMG]Larve (uvečano)
    [​IMG] Kasni stadij pupe aka Spidergnat (mušica bez krila)



    Eliminiranje odraslih letača:


    4. Četvrta metoda bi bila ljepljenje krep samoljepljive trake (žute boje jer navodno žuta boja privlači odrasle letače isto kao i miris fermentacije) na posude tako da je ljepljivi dio okrenut prema gore i vodoravno ih postavimo u odnosu sa zemljom. Time smo dobili jednu klopku za letače.

    5. Peta... pivo, jabučni ocat ili nešto treče sličnog tipa, bitno da ima fermentirani miris i da je žučkaste boje, postaviti više posudica napunjene nečim od prijenavedenog blizu zemlje ili posuda (što više posuda to su veče šanse da se gamad zaleti u klopku)


    Ostale metode:

    Ostale metode su prskanje NeemOil-om (po zemlji naravno jer tamo je žarište problema) ili neki kažu tobacco juice. Osobno ih nisam isprobao, pa vam ne mogu reči iz prve ruke dali rade. Sigurno pomažu ali ne sami, da bi se iztrebljenje završilo uspješno potrebno je primjenjivat barem 2 metode i to konstantno. I ne, nemojte očekivat rezultate unutar 5-6 dana, ovo može trajat i 20-ak dana, ovisno o veličini infestacije. Samo uporno i hrabro.
    Postoji još jedna stvar koju nisam spomenuo a to je Bacillus thuringiensis, dobročudna bakterija koja se još naziva kao bolest insekata s obzirom da ih proždire. Awsome jelda? :icon_lol: Ako uspijete doč do toga u bilo kakvom obliku, to bi bilo odlično. Ja do toga nažalost nisam uspjeo doč.

    Primjena metoda:

    Metode dijelimo na tamanjenje larvi i tamanjenje letača. Moramo obje metode od jednom paralelno primjenjivat da bi naš slučaj bio uspješan, za larve primjenimo prvo metodu br. 2, paralelno s time, primjenimo i 4 i 5 za odrasle. Ovako sam ja radio i bilo je uspješno. Možete probat i druge kombinacije, ali ovo je po meni dalo najviše uspjeha i 100% izlječenje od ove napasti. I da bitno je da je prostor uredan jer kao što smo prije spomenuli gnatovi vole prljavo i pljesnivo, dovoljno da pustite bocu od nekog soka ili limenku od pive u kojoj ima malo tekučine i evo vam mjesto za infestaciju koja može poslije preč na naše bilje, isto tako uklanjajte svo mrtvo i trulo lišče jer je i to itekakav magnet za gnatove.
    Toliko od mene za sada. Kritizirajte, hvalite, komentirajte, glavno da se spika obrče:icon_lol:
    :bis:
     
    #1
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 28
    • Slažem se Slažem se x 1
    • Informativno Informativno x 1
  4. truare

    truare Aktivan Član

    Učlanjen(a):
    28.09.2015
    Poruka:
    416
    Sviđa im se:
    1.038
    Trofej poeni:
    143
    Ratings:
    +1.329 / 5 / -0
    Malo drugačiji pogled na probleme tokom uzgoja.

    BIOKEMIJSKI SLIJED UNOSA NUTRIJENATA

    Biochemical-Sequence-of-Nutrition-in-Plants.jpg

    Važno je znati da biljke imaju već određeni biološki slijed uzimanja hranjiva. Slijed počinje sa borom, koji stimulira korijenski sustav tako da medij namoči šećerima. Ti šećeri hrane mikroorganizme, koji transformiraju silikate (SI) u silicijeve kiseline kroz proces nazvan okremenjivanje/silicifikacija. Silicijeva kiselina poboljšava unos kalcija, a u pratnji idu organski dušik (iz L-aminokiselina), magnezij, fosfor i kalij.

    Ti elementi trebaju biti prisutni u bioraspoloživom obliku kod biljaka. Ako jedan element u tom nizu nije dostupan (ili je manje dostupan), upijanje svih ostalih elemenata u nizu postaje otežano ili u potpunosti propušteno. Vrlo je važno da se poštuje ovaj redoslijed kako bi se izbjegli nedostaci minerala i/ili problemi s unosom hranjivih tvari.
    biosequence.jpg

    Čest problem hranjiva u unutrašnjem uzgoju je nedostatak kalcija. To je zato što je Kalcij nepokretan element, što znači da se ne kreće kroz i ne ulazi u biljno tkivo. Također, kalcij je često blokiran dodavanjem drugih minerala u velikim količinama, kao što je dušik (u obliku nitrata) i kalij.
    Gledajući grafikon možemo vidjeti da je kalcij skoro na samom početku niza. Tako ako je unos kalcija ograničen na bilo koji način, unosi svih drugih hranjiva tj. njihova dostupnost će biti pogođeni. Postoje mnogi drugi problemi s nedostatkom kalcija o kojima će biti riječi kasnije.
    Jedan od najboljih načina da se poveća dostupnost i unos kalcija (osim pomoću posebnih aminokiselina) je optimizirati razine silicija u obliku silicijeve kiseline, pošto je to početni dio biokemijskog niza. U većini unutarnjeg uzgajanja, silicijeva kiselina je rijetko dostupna, zbog potrebnog vremena da mikrobni svijet u tlu prirodno pretvori silicij u silicijevu kiselinu. Čak i ako je uzgajivač dodao dodatak silicija (ne u obliku silicijeve kiseline), gotovo sav silicij ostaje u supstratu za uzgoj zbog spore pretvorbe koja može trajati mjesece.
    Jedino dodavanjem biološki dostupne silicijeve kiseline, kao npr. FaSilitor, pomaže povećati unos i dostupnost kalcija i tako, svih drugih hranjivih tvari. To je prirodni mehanizam i mnogo učinkovitiji od bilo kojeg sintetičkog postupka.

    DIJAGNOZA PROBLEMA KOD BILJAKA
    Dobro je znati kako prepoznati i riješiti probleme kod biljaka. U konačnici, najbolje je spriječiti probleme razumijevanjem potencijalnih uzroka problema.
    Pružajući svojim biljkama pravilnu prehranu u ispravnom redoslijedu i količinama od samog početka, mnogi od ovih problema mogu se izbjeći. Uvijek je bolje držati se one, bolje spriječiti nego liječiti.
    U većini slučajeva kada biljka pokazuje znakove bolesti, groweri brzo idu na internet kako bi pomoću diskoloracije lista došli do simptoma. Tada grower odabire njemu najlogičniji simptom od mnoštva ponuđenih, kupuje 'lijek' i pokušava popraviti stanje biljke. Na kraju takav pristup obično ne funkcionira najbolje jer grower zapravo traži krivo pitanje.
    Tipično pitanje:
    Zašto moja biljka ima ovaj simptom i kako to popraviti?
    Bolje pitanje:
    Zašto moja biljka ima ovaj simptom i kako to spriječiti?
    Nažalost dijagnosticiranje problema biljke obično nije tako jednostavno kao promatranje boje lišća i načina rasta. Zapravo ovi simptomi su samo tragovi, a ne odgovori. Većinu slučajeva groweri moraju pogledati puno dublje kako bi se osigurala pravilna dijagnoza, liječenje i kasnije prevencija.

    NEDOSTATAK KALCIJA (Ca)
    Najčešći oblik nedostatka koji se javlja je nedostatak kalcija. Uzgajivač vidi znak nedostatka kalcija i odmah daje dodatan unos Ca / Mg. Međutim, većinu slučajeva kalcija zapravo ima već dovoljno u mediju. Pitanje nije nedostatak; pitanje je bioraspoloživost.
    Uzrok je prekinut biokemijski niz. Možda je bor ili silicijeva kiselina nedostupna ili zaključana. Razumijevajući ovaj slijed uzgajivači mogu dati točno rješenje koje doista rješava problem, a ne samo privremeno rješenje.
    Kombinirajući vještine dijagnosticiranja problema s razumijevanjem biokemijskog slijeda je najučinkovitiji način da se točno riješe problemi.

    NEDOSTATAK DUŠIKA (N)
    Drugi često pogrešno dijagnosticiran nedostatak odnosi se na dušik. Obično se pojavljuje kao jednoliko žutilo lišća, što ukazuje na usporenu fotosintezu. Uzgajivač će brzo dodati više dušika kao pokušaj da riješi problem. Ponekad to radi, ali ne riješava uvijek pravi problem.
    Dušik se kreće od korijena do donjih listova. Zatim, uz pomoć enzima nitrogenaze, dušik prelazi iz nižeg lišća u gornje listove (novoizrasle). Nitrogenaza se stimulira prisustvom Molibdena (Mo). Ako je Molibden manjkav, ovaj proces je usporen, a nedostaci se mogu pojaviti u gornjim listovima.
    Ako su gornji listovi požutjeti a niži stariji listovi još uvijek normalno zeleni (tj. sa odgovarajućom razinom N), vjerojatno postoji problem sa Molibdenom. U tom slučaju, dodajući više N može samo izazvati dodatne neželjene probleme u rastućem mediju.

    ANTAGONISTIČKO DIJELOVANJE NUTRIJENATA
    Vrlo je važno shvatiti kako određene hranjive tvari reagiraju jedne s drugima. Ako ne razumijemo ove interakcije, vrlo lako pretjeramo sa dodavanjem određenih hranjivih tvari u pokušaju da se ispravi nedostatak.
    Nisu svi nedostaci uzrokovani nedostatkom hranjivih tvari! Na primjer, nedostatak kalcija može biti zbog niske razine kalcija ali i zato što postoje visoke razine dušika u obliku nitrata (NO3). Nitrati odbijaju Kalcij i mogu blokirati absorbciju.
    Najbolje je zato koristiti organski dušik umjesto anorganskog dušika, koji je visok u nitratima. Mnoga moderna sintetička gnojiva sadrže primarne nitrate ili druge oblike soli na bazi dušika. Soli su najčešći uzrok opeklina na vrhovima listova, suprostavljanju nutrijenata i slabog rasta biljke.
    prim-sec nutrients.jpg

    Antagonističko djelovanje hranjivih tvari pokazuje kako predoziranje pojedinih elemenata može blokirati ili zamjeniti drugi element. Ovaj popis dole pokazuje koji elementi reagiraju jedni s drugima. Razumijevanje antagonizma nutrijenata, tj. njihovo suprotstavljanje jedne drugima, čini dijagnosticiranje nedostataka i viška nutrijenata puno težim, ali u konačnici točnijim.
    Većina hranjivih tvari obično rade zajedno. Ali to nije uvijek slučaj. Ako je previše Fosfora on automatski prenosi više dušika biljci, čime dolazi do disbalansa same prehrane. U isto vrijeme i ograničava cink, željezo i bakar. Optimalna prehrana se postiže uravnoteženošću hranjivih tvari u mediju.

    Element u višku ----- Nutrijenti koji obično bivaju ugroženi

    Dušik ---------- Kalij, kalcij
    Kalij ---------- Dušik, kalcij, magnezij
    Fosfor ---------- Cink, željezo, bakar
    Kalcijum ---------- Bor, magnezij, fosfor
    Magnezij ---------- Kalcij, kalij
    Željezo ---------- Mangan
    Mangan ---------- Željezo, molibden, magnezij
    Bakar ---------- Molibden, željezo, mangan, cink
    Cink ---------- Željezo, mangan
    Molibden ---------- Bakar, željezo
    Natrij ---------- Kalij, kalcij, magnezij
    Aluminijum ---------- Fosfor
    Amonijev ion ---------- Kalcij, bakar
    Sumpor ---------- Molibden

    Ovi problemi nastaju često kada groweri pokušavaju napraviti svoj vlastiti recept nutrijenata sastavljen iz više proizvodnih linija različitih tvrtki. Osim ako grower nije vrlo znanstveno potkovan , ova praksa rezultira predoziranjem i nedostatkom određenih nutrijenata.

    Nedostaci i lockouti nutrijenata tada podivljaju što rezultira smanjenjem prinosa i kvalitete. Korištenjem uravnotežene, kvalitetne, i točno formulirane prehrane, tek tada biljke mogu povećati svoj genetski potencijal.

    P / K boosteri

    Mnogi groweri koriste boostere sa fosforom i kalijem u različitim fazama cvjetanja kako bi povećali težinu i prinos njihovih usjeva. Istina je da su ove primarne hranjive tvari neophodne za rast biljaka, posebice u razvoju cvijetanja i sazrijevanja. Ako želite povećati svoje prinose i kvalitetu berbe, većina situacija zahtijeva dodatak fosfora i kalija. Dakle, oboje su potrebni u većim količinama ali i u pravo vrijeme.

    U indoor uzgoju često se daju i P i K u isto vrijeme u velikim dozama u pokušaju jačanja prinosa. No, to može stvoriti i probleme. U ranim fazama cvijetanja i razvoja ploda biljka treba više fosfora a manje kalija. Dakle, ako se dodaje puno kalija u ranim fazama, on ostaje neiskorišten u mediju, ali ne i neaktivan. U stvari, kalij počinje interakciju i suprostavlja se drugim ključnim hranjivim tvarima (kalcij, magnezij, dušik). To je vjerojatno razlog zašto u indoor uzgoju često se može primjetiti nedostaci kalcija i magnezija tokom ranih faza cvjetanja.
    Isto tako se nastavlja koristiti P / K booster i kasnije u cvatu, kada biljka zapravo treba daleko manje P i puno više K. Dakle, fosfor ostaje neiskorišten u mediju, ali ne i neaktivan. Neiskorišteni fosfor je ozloglašen za vezivanje s drugim mineralima, i tako ih čini nedostupnima (kao što su kalcij i nekoliko mikroelemenata).
    Poanta cijele ove priče je da se optimizira rast biljaka, pritom da se radi to precizno tj. da je unos prehrane što bliže točki potrebe. U konačnici svaka situacija, svaka biljka, svaki medij, svaki rastući okoliš se razlikuje. Da bi se postigli kontantno dobri rezultati, potrebno je biti svijestan specifičnih zahtjeva vlastitog growa. Bez ovog razumijevanja, lako je uzrokovati neviđene probleme koje imaju drastične, negativne učinke na biljku.
     
    #1
    Poslednja izmena: 30.03.2016
    • Informativno Informativno x 14
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 9
    • Slažem se Slažem se x 1
  5. Pozdrav dragi forumaši :)

    Kako svi imamo problema sa raznoraznim nametnicima,puževima,skakavcima...itd
    i to posebno u outu,
    evo i jedan kratki vodič od mene za spravljanje jako dobrog i djelotvornog bio pesticida od duhana.
    Fokusirala bi se najviše na biljku Nicotiniana rustica,koju i sama koristim i uzgajam.

    Dok obični duhan u cigaretama sadrži od 1-3% nikotina,rustica raspolaže sa oko 9% pa je zato i tako učinkovita u suzbijanju nametnika.

    Za uzgoj je jako jednostavna i zahtijeva stvarno minimalan trud i ulaganje.
    Na internetu se sjeme može naručiti za svega par dolara.(Ebay,itd...)
    Ja sam krenula sa klijanjem u vazama na prozoru,dok biljke malo ne ojačaju i ne prođu zadnji mrazevi.
    IMG_20150712_35375_wm.jpg IMG_20150712_35148_wm.jpg
    Nakon šta su biljke malo ojačale slijedi pikiranje na sajt.
    Ja nisam ništa posebno pripremala teren,malo je samo prekopana postojeća zemlja na sajtu i to je sve.
    IMG_20150712_0215_wm_wm.jpg IMG_20150712_19723_wm.jpg
    Biljka procvijeta krajem ljeta i tada se već može krenuti sa branjem donjih listova.
    IMG_20150712_57480.jpg
    (slika preuzeta od člana Karlitos)

    Kraj životnog ciklusa joj završava pojavom čahura sjemena,koji se sušenjem otvaraju i sjeme ispada van.
    To vam je ujedno i zaliha za sljedeću sezonu
    Evo i par slikica osušenih čahura i sjemenki
    IMG_20150712_53967_wm.jpg IMG_20150712_40486_wm.jpg
    Nakon sušenja listova imamo gotov proizvod kojega možemo skladištiti
    i od njega kada zatreba raditi naš bio pesticid.
    IMG_20150712_23221_wm.jpg IMG_20150712_8273_wm.jpg
    Za samu izradu pesticida dovoljno je namakanje listova u vodi i pustiti da odstoji 24h.
    IMG_20150712_5401_wm.jpg
    Svi dijelovi biljke su otrovni,pa se mogu i stabljike koristiti.
    Pošto se nikotin dobro otapa u vodi nije potrebno ništa drugo osim procijediti i dobivenim pesticidom prskati vaše biljke.

    Ukoliko želite dodatno poboljšati vaš pesticid,možete uz duhan dodati još i nasjeckanu sviježu koprivu,lavandu,bijeli luk,cilli u prahu,papar,cimet...itd
    Pa ćete dobiti još bolju stvar od koje će sve bubice sigurno biježati.
    Ja to sve doziram odokativno,tako da nebi puno filozofirala o tome.

    Naravno isti pripravak samo malo slabiji možete raditi i sa običnim duhanom,s time da bi ja izbjegavala duhan iz cigareta i tvornički obrađene duhane radi raznih kemikalija koje su u njemu.
    Bolje je kupiti ne obrađivani i možete ga skladištiti u zamrzivaču,pa po potrebi uzimati za pripravak.
    Evo imam i ja rezerve u dubokom koje su zaleđene preko godinu dana,i uvijek je spreman za upotrebu.
    IMG_20150712_26135_wm.jpg
    Ipak je moja preporuka uložiti to malo truda i sam uzgojiti rusticu.
    Dobijete pravu stvar za vaše biljčice,a i najjeftinija i najzdravija je metoda :)
    Toliko od mene,budite mi dobri :)
     
    #1
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 17
    • Informativno Informativno x 4
  6. Blade

    Blade Ne odgovaram na PM
    Grow Support

    Učlanjen(a):
    11.07.2011
    Poruka:
    2.529
    Sviđa im se:
    2.479
    Trofej poeni:
    188
    Ratings:
    +2.556 / 1 / -0
    Ovako ekipa.
    Kao što vidite i sami forum postaje sve nepregledniji zbog svakodnevnih tema "pomoć" "help" "problem" itd itd....ko bi se tu snašao?
    Novi clanovi jako teško pošto se i ja ponekad pogubim.

    Ideja ove teme je sljedeća :

    Zamolo bih članove s "problemom" da ovdje postaju svoje pitanje na jedan kvalitetan način kako bi dobili kvalitetan odgovor..također bi zamolio ostale da pregledaju prije postanja jer 99% je netko vec pitao ono što oni sami žele pitati. Ne zaboravite uz problem okaciti i fotku na kojoj se vidi, fotka govori vise od 1000 reci

    Znaci trebalo bi,ako se bojite da imate problem prezentirati kako i šta ste radili :

    1.Uzgajate li svoje biljke iz sjemenki ili klonova(reznica) ?
    2.Koliko su stare vaše biljke ?
    3.Koliko su visoke vaše biljke ?
    4.Kolike su tegle ili posude u kojima su vaše biljke ?
    5.Kakva je vaša zemlja (Sa čime ste ju mješali , jel zagnojena, )
    6.Kako često zaljevate i kakvu vodu koristite ?
    7.Kakav je ph vaše vode (bar približno ako imate lakmus ph tester) ?
    8.Kakva gnojiva koristite i kakav je omjer N:p:K (odnosno dušika,fosfora i kalija) ?
    9.Kakva svjetla koristite (koliko wata koliko lumena,HPS,MH,fluo,halogen,običnu) ?
    10.Koliko su lampe blizu biljki (udaljenost od vrha biljki) ?
    11.Koliki je vaš prostor u kojem gajite (u metrima kvadratnim ) ?
    12.Kolika je temperatura i vlaga u vašem prostoru za uzgoj ?
    13.Koliki je ph zemlje ?
    14.Dali ste uočili nekakve insekte u vašem prostoru za uzgajanje ?
    15.Koliko imate iskustva u uzgajanju ?
    16.Fotografija ?

    Tema je namjenjena pitanjima vezanima za biljke i probleme u uzgoju...spamm ce biti uklonjen i sankcioniran,pitanja tipa "obavio sam na WC trebam li obrisati dupe"...sredit cu najstrašnije...s tim da imajte na umu da sam sam sebi zaljepio 30 negativnih bodova za nepromišljen post....ako sam kaznio sebe i vi ste nahebali :)

    Eto pokušaj da neke,sit. probleme i iskustva približimo široj masi u vidu smanjenja otvaranja novih tema sa 1000x već pitanim.
     
    #1
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 16
    • Slažem se Slažem se x 2
    • Informativno Informativno x 2
  7. Mislim da većina zna za šamanski duhan ili nicotinianu rusticu,ali vidim da je se ne spominje baš na forumu.Kako sam imala problema sa nametnicima razno raznim odlučila sam je probati a rezultati su me stvarno ugodno iznenadili.Pa evo da to iskustvo podijelim i sa vama pa možda nekome i pomogne.

    Rustica je jednogodišnja biljka porijeklom iz Južne i Srednje Amerike.Ima postotak nikotina 9% dok obični duhan za cigarete ima 1-3%(Nicotiniana tabacum).Kako znamo da je nikotin sam po sebi jako otrovan i u malim koncetracijama,to je odlična biljka za pravljenje bio pesticida.

    Nikotin je topiv u vodi pa je dovoljno suhe listove namočiti u vodu i nakon što odstoji sa time se prskaju biljke.Moram reći da je stvarno jednostavna za uzgoj i ne traži veliku brigu.Ja sam ih prvo sadila u vaze pa onda van kada je zatoplilo.

    [​IMG]

    Ovo su slikice iz mog klijališta!

    [​IMG]


    Biljka procvjeta krajem ljeta a cvjetovi su žućkasti i ima ih jako puno.Nakon cvjetanja pojavljuju se male loptice pune sjemena koje kada se osuše pucaju i ispada sjeme van.

    Žao mi je što nemam sliku procvjetale biljke jer sam slučajno izbrisala ali evo jedna presađena u vrt.


    [​IMG]


    Evo ako nekome treba kakva info. slobodno pitajte.Meni nakon prskanja nikakvih buba niti puževa nije bilo niti blizu.
     
    #1
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 19
  8. Blade

    Blade Ne odgovaram na PM
    Grow Support

    Učlanjen(a):
    11.07.2011
    Poruka:
    2.529
    Sviđa im se:
    2.479
    Trofej poeni:
    188
    Ratings:
    +2.556 / 1 / -0
    Evo mali vodic kroz probleme,ništa profesionalno al eto možda vam pomogne...sto se raznih beštija i kukaca tice..nisam pisao neke njihove ko su,sto su,zbog cega su tu i sl...zaboli nas...ono sta nas zanima kako shebati gamad :)


    Lisne uši poput ovih na slikama...


    Pustoše biljku na mnogo nacina,doslovno sišu zivot iz nje,listovi se uvijaju a biljka izgleda obješeno i dehidrirano,svaka jedinka živi 7-10 dana i ostavlja iza sebe 50-60 potomaka u vrlo kratkom vremenu unište grow...

    Preporucuje se glavica crvenog luka zajedno sa 2-3 cešnja bjelog luka staviti u mixer sa 2 dcl tople vode i sve skupa izmixati na najjace 2-3 minute....zatim kroz gazu procjediti soku prskalicu i tretirati biljke po listovima u sabljici od zemlje do vrha...postupak ponavljati svaki dan dok vidite da ih nema više...ako to ne pomogne ostaje kemija

    [​IMG][​IMG]



    Spider grinje..

    Ustvari nisu kukci ali dobro..paucnjaci ove vrste proizvode svilenkastu paucinu,jako su sitne grinje 0,4mm teško ih primjetiti a nalaze se s obje strane listova...postoje mužjaci i ženke koje ostavljaju jaja po biljki...

    Hrane se sokovim biljke sto usporava razvoj znacajno..mjesta na kojima se hrane požute i listovi otpadaju..
    Ima nekoliko ponuđenih riješenja,preporucuje se da ih se ubija na dodir odnosno s alkoholom ili izbjeljivac za pranje veša
    Izbjeljivac-jedna jušna žlica na 4 litre vruce vode..razmutiti i prskati....
    Alkohol-pomješati 2 dcl vode i 3 dcl alkohola...prskati biljku
    Neopetroid-u pola lit vode razmutiti 2 jušne žlice neopetroida i prskati....

    [​IMG]



    Bjele mušice..


    U osnovi ponašaju se kao spider grinje,,jaja ostavljaju na donjim listovima,istrijebit cete ih ponuđenim riješenjima kao i kod spider grinje..


    [​IMG]



    Kukci sa slike..

    Hrane se klorofilom iz lišca i biljku cesto napadaju u kolonijama...listovi mogu pobjeliti na mjestima gdje su se hranili..rijesiti ih možete kao i lisne uši,pripravkom od luka ili insekticidom


    [​IMG]



    Puževi..

    Pošast koja nas muci u outdooru...unište biljku u ranijoj fazi u potpunosti i napadaju cjelu biljku

    Nema jednostavnog nacina za riješiti ih se...možete kupiti pužomor (koji je dosta skup) ili probati sa zamkom za puževe (također ima za kupiti)
    Stariji nacin je odrezat flažu i zakopat u zemlju (naprvit ko mali bazen) napuniti pivu unutra..navodno puževi upadnu unutra utope se...na taj nacin im bar možete smanjiti broj

    [​IMG]


    Nedostatak željeza..

    Obratite pozornost na gnjojivo koje koristite...ima i za kupiti tekuce željezo..problem se lako može pobrkati sa nedostatkom dušika...

    [​IMG][​IMG]


    Ocit primjer utapanja biljke..

    Previše vode..reducirati zaljevanje na potrebito odnosno kad je površinski sloj zemlje 2-3 cm suh


    [​IMG][​IMG]


    Siva pljesanj..

    Gljivicna infekcija najcešce na budovima pred berbu,pogoduje joj vlaga i niže temp.

    Prenosi se biljkom u obliku sreberno-sivih spora i gljivica mogu na površini kao što je ljudski nokat ostaviti 60 000 tih spora a ajedna je dovoljna za zarazu a te spore prenose gusjenice i druga gamad..nažalost jedini nacin suzbijanja bolesti jest otklanjanje zaraženih djelova biljke i to mjesto tretirati na nacin da stapic za uši namocite u alkohol i dezinficirate mjesto,kontrolirati vlagu na niskim razinama koliko je god moguce..
    Ni za živu glavu dovesti se u poziciju da te gljivice i spore dođu da vaših ustiju...

    [​IMG]


    Slika prikazuje biljku koja reagira na velike oscilacije u temp..odnosno hladnocu u periodu mraka,znaci temp ispod 7-8c i toplotu u svijetlosnim periodima 25c i više...znaci ustabiliti temp razlike

    [​IMG]



    Znaci ova slika prikazuje list spaljen zaruljom...odmaknuti svijetlo od biljaka...najbolje da između zarulje i biljke stavite ruku i cekate malo da vidite....ako vas peće odmaknite još....

    [​IMG]

    Napomena...bilo koji nacin tretiranja biljaka obavljati dok su svijetla ugašena u suprotnom je moguce da cete spaliti biljku.



    Ph Fluktacija..


    Previsok ili prenizak PH može „zakljucati“ hranjive tvari u obliku raznih soli i spojeva koji su u vecini slucajeva otrovni za biljke..
    Glavni trip u svemu tome je sto ljudi pokušavaju spasiti biljku dodavanjem još gnjojiva pa se javlja kotraefekt i od sve u papar....
    Treba napraviti Flush....i to 3x vecom kolicinom vode od tegle koju imate....npr ako imate teglu 10 lit...napravite flush sa 30 lit vode....ostavite biljku da dođe sebi 2-3 dana i ponovite postupak...lisce koje je propalo pokidajte i kad se zemlja kroz par dana osuši...koregirajte ph vode i lagano pognjojite biljku

    [​IMG][​IMG]


    Tkz „ozon“ steta...


    Flekice po listovima...cesto nastaju ako vam biljke rastu u neposrednoj blizini dalekovoda ili rafo stanica...generatora i sl...
    Nije nikakav problem veliki ostavite sve kako jest...eto cesto se zamjeni sa nedostatkom Mg...ili Kalcija

    [​IMG]


    Gusjenice...

    Napadaju gotovo samo headove (đubrad) ko da znaju sta valja....pokupite ih koliko god možete i cjelu biljku naprskajte ovim Bio Max proizvodom koji možete kupiti u veterinarskom ambulantama i pat shopovima...


    [​IMG][​IMG]




    Vecinu ostalih problema obradi je kolega Inq u temi.....https://forums.vutra.org/problemi-t...a-bolesne-biljke-i-nedostatke-u-prihrani.html
    Živjeli mi groweri moji !
     
    #1
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 16
    • Informativno Informativno x 1
  9. Barbarossa

    Barbarossa (na)dimljeni pirat u sopstvenom sosu
    Poznanik Foruma

    Učlanjen(a):
    20.12.2014
    Poruka:
    1.737
    Sviđa im se:
    10.422
    Trofej poeni:
    358
    Ratings:
    +12.214 / 9 / -1
    2017-02-14_20.40.04.jpg
     
    #8823
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 14
    • Slažem se Slažem se x 1
  10. No Joke

    No Joke Predvodnik Krda
    Poznanik Foruma

    Učlanjen(a):
    10.09.2012
    Poruka:
    5.201
    Sviđa im se:
    14.872
    Trofej poeni:
    358
    Ratings:
    +17.918 / 32 / -1
    To su puževi ziher brstili. Protiv puževa prirodnim putem se jako teško boriti, pogotovo u godini puževa kako nazivaju ovu godinu. Morate biti konstantni i ponavljati postupak često. Bijeli luk i kopriva su insekticidi a puž nije insekt i njega to ne zamara.
    Prirodni putevi usporavanja iliti spriječavanja puževa su ti prsteni oko biljki od pepela, zrnate soli, oštre piljevine, soca od kave, kamenog brašna, bakrenih limova minimalne visine 20cm. koji se ukopavaju u zemlju 5 do 10cm dubine u prsten oko biljke.
    Bakreni lim dijeluije na principu da kada puž se krene penjati opiči ga elektricitet pa izbjegava prelazak (lim mora biti pravilno ukopan).
    Oštra piljevina se zabija u puževa stopala i iritira ga pa ga na taj način odbija.
    Zrnata sol peče puževima stopala pa je samim time izbjegavaju.
    Soc od kave je u većoj količini toksičan za puževe pa ih samim time i usporava te ubija, ali je slabije efikasno kod vrsta vinogradarskog puža.
    Kameno brašno i pepel funkcioniraju na način da isušuju puževa stopala te ga samim time dehidriraju, odbijaju a ako zaglavi u tome i ubijaju od dehidracije.
    Drugi način su ti klopke za puževe koje radiš od piva. Poznato je da puževi vole pivo i taj ih miris iznimno privlači. Klopke radiš da ukopaš u zemlju u blizini biljke neku posudu, malo dublju, i da viri iz zemlje samo par milimetara, unutra usipaš malo piva i puževi ti dolaze i utapaju se u pivi.
    Ako se neki čude u vezi stopala, puževi ih imaju, ono balavo dole sa točkicama se naziva stopalo i ako ih jedete stopala odstraniti obavezno :vb_kez: .
    Silom prilika morao sam objaviti rat puževima prirodnim putem bez pužomora jer ne želim da ostala bića poput ježeva, žaba, fazana, kuna ili lisica stradaju, pa sam se izučio.
    Ima još meoda pa ako ne pomogne niš navedeno budem stavio sliku moje ljoze do koje moji puževi moraju doći preko mnogih prepreka a i ako pređu do nje više nisu ni za ku*ac ;) .
     
    #817
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 15
  11. Falket

    Falket Aktivan Član

    Učlanjen(a):
    20.06.2014
    Poruka:
    139
    Sviđa im se:
    1.000
    Trofej poeni:
    143
    Ratings:
    +1.120 / 0 / -0
    Pozdrav!
    Sad je to lipa biljka ,nema vise nikakvi flat steem raste ,bubri sad ga dojde ko biljka bez problema, predivna je prava lipotica zaliva se redovno , miševa nema ,
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    Sad , cvitaj, cvitaj ,cvite moj. !!!!!!!!
     
    #22
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 13
    • +Uzgoj +Uzgoj x 2
  12. Stipe

    Stipe Japanac
    Moderator

    Učlanjen(a):
    20.03.2014
    Poruka:
    9.799
    Sviđa im se:
    18.676
    Trofej poeni:
    358
    Ratings:
    +23.491 / 16 / -0
    @Groff Nije mi namjera natezat se s tobom, ali neke cinjenice ti ne drze vodu bas :)
    Ne znam o kojoj konoplji pricas, ja pricam o cannabisu koji pusimo.

    Znaci. Sjemenka kad proklija prvo izbaci korijen pa tek onda sve ostalo.
    Evo par slika pa ces vidjet o cemu pricam. (ova zadnja slika je moja. 12ti dan u Klasman PotH)
    upload_2016-2-18_12-17-15.png upload_2016-2-18_12-22-38.png upload_2016-2-18_12-23-50.png


    Takodjer iz iskustva svih nas koji uzgajamo cannabis znamo da pre jaka zemlja/substrat, tj zemlja sa previse organske materije i visokim NPK je kobna za male biljke i preporucuje se klijanje u slabijem substratu. Cak i Potgrond H zna biti pre jak za male biljke al pretrpe one to dok kod zelenog Terra Brill-a ne rastu. Ni chili paprike ni vutra. Ako trebas dokaz, i to ti posaljem. Crveni terra brill radi super npr.

    Sto se tice sorti. Neke sorte ne zahtjevaju puno gnojiva i takve informacije mozes nac i kod breedera. Nekim sortama je i pola doze gnojiva previse i odma pokazu to na listovima, dok nekim sortama pasu i duple doze. Npr. vecina sorti od Mandala-e ne vole previse gnojiva i do kraja dodju sa minimalnim gnojenjem.
    Ovo ne izmisljam nego je to tako. Genetika, krizanje, izoliranje....itd itd.
    U hidru takodjer ne mozes svakoj sorti uvijek dati isti PPM. Jednostavno nisu sve sorte iste i to ce potvrdit bilo tko, tko je uzgojio vise od 3 razlicite sorte.

    Nisam rekao da granulati nisu dobri nego ih ne savjetujem. Koristio sam GHS PF i funkcionira super...ako imas vagicu i znas sto radis. Stvar je u tome sto groweri bez iskustva lako spale biljku sa granulatima...pa cak i u outdooru...a di nece u indooru jer ne shvacaju ozbiljno to. Puno je ljudi ubilo biljke u outdooru sa granulatima tako da ne mozemo savjetovat koristenje takvih granulata u indooru. Pogotovo jer obicno ne pisu omjeri za mijesanje sa vodom nego pise kolko grama ili kila ili cega vec po hektaru zemlje itd itd. Takva gnojiva nisu namjenjena za indoor u potovima.

    Ako si agronom onda znas da broj NPK nema veze kolko je neko gnojivo jako, nego kolika mu je koncentracija jer se uvijek mijesa sa vodom u nekom omjeru da bi dobili "jacinu/ppm" koja nam pase.
    Za primjer. Gnojivo sa NPK 1-1-1 koje se mijesa ajmorec 50ml/L je isto sto i gnojivo sa NPK 10-10-10 koje se mijesa u omjeru 5ml/L. Samo je 10 puta slabija koncentracija. Uzmi 1L tekuceg gnojiva sa npk 6-6-6 i razrijedi ga sa 1L vode i dobit ces isto gnojivo sa npk 3-3-3. Kasnije ces ga mijesat u vecem omjeru i opet ce biti isto jako.

    Ja koristim HESI koje je jedno od najboljih gnojiva i npk tnt-a je 3-2-3. Hoces rec da je to gnojivo pre slabo i da ne mozes pregnnojit sa time??? Gluposti.
    Granulati su ok u outdooru jer je ogromna koncentracija NPK i ne treba ti ga puno (citaj: jeftinije). Jer nema smisla trosit litru hesija dnevno. Ali uvijek ce bit panjeva koji biljci daju šaku uree i eutanaziraju biljku.
    Ova prica za 7x vise gnojiva...... ne znam o cemu pricas. Plantella List i Cvet su univerzalna gnojiva za "sve ostale" kulture i imaju svoj omjer sa kojim se zaljeva. 15ml/2L. Znaci cannabis bi mogao podnjet 7x vece doze od 15ml/2 ?????????
    E vidis, obicno je taj omjer na deklaraciji pre jak za cannnabis i pola doze funkcionira cisto ok. (pricam za plantellu)

    Ne znam sto vi agronomi ucite tamo, ali o cannabisu kojeg mi uzgajamo, sumnjam da vas uce.
    Znas i sam da cannabis dolazi sa svih strana svijeta, tj udomacio se skoro na svakom kontinentu. Neka podneblja/zemlje su jako siromasne hranjivim tvarima i sorte koje dolaze od tamo jednostavno genetski ne podnose velike kolicine gnojiva jer su zadnjih 500 godina navikle rast u zemlji siromasnoj hranjivim tvarima. Ako te zanima mogu ti i nabrojat neke sorte. A sa druge strane neke sorte su uzgajane u kontroliranim uvjetima i generacijama su forsirane da jedu i budu brze i otporne i velike...od strane covjeka npr. .... tako da neke sorte mogu primiti hrpu gnojiva bez da im ista zasmeta.

    Jos jedna stvar. Unos gnojiva ovisi i ostalim uvjetima u kojima biljka raste. Biljka koja ima idealne uvjete ce moc puno vise pojest nego biljka kojoj je metabolizam usporen sto zbog lose zemlje, lose temperature, vlage itd itd. Uzmi za primjer hidro sa dodanom CO2 atmosferom pa vidi koliko PPM moze progutat. Isto vrijedi i za zemlju sa co2 i zemlju bez co2.

    eto. nije sve u teoriji :)
     
    #5884
    Poslednja izmena: 18.02.2016
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 7
    • Slažem se Slažem se x 5
    • Informativno Informativno x 2
  13. PowerSeed

    PowerSeed fuckin' mod
    Super Moderator

    Učlanjen(a):
    15.10.2006
    Poruka:
    22.778
    Sviđa im se:
    32.328
    Trofej poeni:
    3.158
    Ratings:
    +35.917 / 1 / -0
    puzomor u indooru, pa sta ti rade puzevi u boxu. pazi da ti ne udje srndac ;) moraces pusku kupovati
     
    #38
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 12
    • Slažem se Slažem se x 2
  14. Budfield

    Budfield Aktivan Član

    Učlanjen(a):
    18.05.2016
    Poruka:
    361
    Sviđa im se:
    913
    Trofej poeni:
    93
    Ratings:
    +1.018 / 0 / -0
    Mobica pichi dalje... 28. dan :)

    DSC_0460.JPG
     
    #33
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 14
  15. beštija

    beštija #peti element
    Poznanik Foruma

    Učlanjen(a):
    16.03.2012
    Poruka:
    1.198
    Sviđa im se:
    2.663
    Trofej poeni:
    188
    Ratings:
    +3.023 / 3 / -0
    evo jos jedne ideje: potrebna je sitnija mrezica (kupio za komarce) i par letvica da se statvi nekakav okvir da sve to bude cvrsto. potrebno je podici od poda da moze cirkulirati zrak, pozeljan bi bio i nekakav ventilator ali ne treba ako se nema.
    IMG_5847.jpg IMG_5851.jpg
     
    #15
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 10
    • Informativno Informativno x 4
  16. PowerSeed

    PowerSeed fuckin' mod
    Super Moderator

    Učlanjen(a):
    15.10.2006
    Poruka:
    22.778
    Sviđa im se:
    32.328
    Trofej poeni:
    3.158
    Ratings:
    +35.917 / 1 / -0
    nema to veze sa smrzavanjem. nebrojeno puta mi u outdooru, kad skidam biljku, po neka menka padne na zemlju, prezimi i narednog proleca proklija. cesto kad dodjem na sajt od prosle godine nadjem po neku samonikulu biljku, znaci prezivi celu zimu i sve uslove i kad se s proleca stvore uslovi krene sama. po pravilu te biljke budu odlicne, naravno ako izadju cure :)
     
    #3
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 6
    • Slažem se Slažem se x 6
    • Informativno Informativno x 2
  17. Karlitos

    Karlitos Aktivan Član

    Učlanjen(a):
    30.06.2013
    Poruka:
    93
    Sviđa im se:
    172
    Trofej poeni:
    33
    Ratings:
    +172 / 0 / -0
    Evo slika od pre par dana :)
    [​IMG]
    [​IMG]

    Meni je vrlo nisko izrastao...nekih 30 cm...mada sam cuo da posto mu ovo nije podneblje,a duvan je prilagodljiva biljka..ove prve sezone ce napraviti seme koje ce dati biljku naspram ovih uslova,tako da ocekujem sledece godine bolji prinos.Bice semena dosta ove godine,to je najbitnije.
     
    #2
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 14
  18. tiki

    tiki Aktivan Član

    Učlanjen(a):
    28.09.2015
    Poruka:
    426
    Sviđa im se:
    849
    Trofej poeni:
    93
    Ratings:
    +923 / 1 / -0
    Pozz ekipa evo malo sam si dao truda pa sam preveo s growweedeasy jedanu detaljnu temu o led light burnu
    posto imam i sam problema s njim a ova tema mi otvorila oci u pogledu mog problema pa pošto mi je jako pomogla eto odlučih se dat malo truda pa da prevedem za ostale novopecene growere

    Problem: Vaše kanabis biljka može samo podnijeti određenu količinu svjetla. Nakon određene točke, vaš kanabis će se početi okretati, žutiti ili na neki drugi način pokazati znakove stresa na listovima u blizini izvora svjetlosti i / ili topline.



    light burn obično uzrokuje žuto lišće na vrhu biljke direktno pod svijetlom (iako se može pojaviti na starijim listovima koji su bili izloženi dugo vremena).
    light-burn-leaf-cannabis-sm.jpg
    Sa light burnom, često unutar vene ostanu zelene. Žuto lišće neće otpasti ili otpasti samo, za razliku od nedostatka dušika u kojem lišće pada samo od sebe.
    led-grow-light-burn-too-close-top-leaves-turn-yellow-sm.jpg

    Light burn je često u zamjenjen za nedostatak dušika što čini wilting žuto lišće. Od nedostatka dušika če lišće otpasti samo, a light burn listovi se čvrsto drže. Nedostatak dušika počinje od dna biljke i kreće prema gore, dok od light burna često kreče od vrha biljke.

    Kanabis light burn obično pogađa gornje listove najbliže svjetlu
    yellow-top-leaves-from-grow-light-being-too-close-sm.jpg

    Nedostatak dušika stvara žuto lišće na dnu biljke Dušik uzimaju od najstarijih listova za hranjenje na dnu biljke. S druge strane, light burn stvara žuto lišće na vrhu biljke pod svjetlom jer su listovi radili previše i / ili predugo bili preblizu svjetlu. Listovi nisu u stanju držati korak s redovitim biljnim procesom. Zamislite da sjedite vani cijeli dan na suncu koje prži, danima cak . Čak i kad ne mozes izdrzati i tako dan ili dva, ili tjedan ili mjesec
    Najvjerovatnije je light burn ako je vecina zutog lišča najbliža svjetlu
    light-bleached-leaves-sm.jpg

    Sa kanabis biljkama koje imaju laganu opeklinu, listovi ponekad postanu žuti ili crveni / ljubičasti, eventualno sa smeđim mrlja, često sa opeklinama rubova i margine koji ostaju zeleni. Ostali problemi, kao što su nutrient problemi može potaknuti ili uciniti simptome light burna puno gore. Listovi se mogu pojaviti uglavnom spaljeni na mjestima s previše svjetla, pogotovo kada je u kombinaciji s toplinskim ili nutrient nedostacima.

    Nutrient nedostaci pravi light burn jos gorim!

    Ako vidite svjetlo izbjeljivanje i nezdravo obezbojenje samo na dijelovima biljke izravno pod svjetlom, ili samo na starijim listovima koji su izloženi svjetlu, to često znači da je previše svijetla za vaše biljke i trebali bi udaljiti biljku od svjetla! Ako vaš biljka također ima drugih problema, to je mnogo vjerojatnije da će biti pogođeni s light burnom. Zdrava biljka može izdržati veće razine svjetla nego bolesna biljka.

    Ako su svjetla samo malo pre blizu, možda samo palac ili nekoliko cm, žuta boja od light burna se može dogoditi polako tijekom dana (ili čak tjedana!). Zbog toga, light burn se prvo može pojaviti na nešto starijih listovima, što može biti zbunjujuće i čine ga teškim za dijagnosticirati.
    led-grow-light-burn-too-close-top-leaves-turn-yellow-sm.jpg

    Ova kanabis sadnica je spaljena jer je bila bre blizu svjetla
    light-burned-leaves-sm.jpg

    ova kanabis sadnica je izrasla u svijetlo! Toplina iz žarulja dovela je do teških opeklina . Ako lišče biljke direktno dira svjetlo ostavlja opekline od vrućine žarulja.
    light-burned-top-sm.jpg

    Ova biljka je bila zelena i zdrava kroz vegetativnom stadiju pod LED svjetlom, ali su listovi počeli umirati ubrzo nakon što je cvjetanje počelo (iako je udaljenost bila dobra u vegetativnom stadiju). Razlog je što je LED bio preblizu.
    leds-burnt-to-extreme-sm.jpg

    Ove biljke izgledaju naizgled zdravo, ali lišče na vrhu počinje biti sve svjetlije i svjetlije, u ovom slučaju pod 600W HPS koji je bio na nešto manje od foot (30cm) udaljenosti. Lišće je polako postalo žuto tijekom nekoliko tjedana, iako je temperatura bila ugodna 24 ° C.
    many-colas-canopy-due-to-marijuana-plant-training-sm.jpg

    Ovi žuti listovi su uzrokovani LED svjetlom koji je bio preblizu. Ako ne shvaćate to je light burn simptomi su neobjašnjivi

    led-light-burn-top-leaves-yellow-sm.jpg
    Blagi slučaj light burna često se zamjenjuje za nedostatka hranjivih tvari ili pH problem, ali ako malo bolje pogledate, simptomi su koncentrirani izravno pod svjetlom.

    light-burn-top-leaves-yellowing-sm.jpg

    Svjetlo izbjeljivanje Kanabis cvjetovi Ponekad postanu potpuno bjeli

    Ovo je kako možete dobiti "Albino" ili bijele pupoljke. Svjetlo izbjeljivanje je najčešće s high-power LED-om ili HPS svjetlom, jer to može biti svjetlije od sunca. Uglavnom, pupoljak izbjeljivanje je ono što se događa kada su pupovi dobili previše svjetla, nekako kao da kosa izbljedi ako ste proveli puno vremena na suncu. cvijet je često manje potentan, a može izgubiti miris!
    cannabis-light-bleaching-white-bud-tip-sm.jpg light-bleached-bud-sm.jpg light-bleached-cola-sm.jpg

    Pupoljci koji su izblijedjeli imaju tendenciju niske potencije ili čak nemaju snagu (nema dostupnih THC ili drugi kanabinoida). Stoga biste trebali izbjegavati svjetlo-izbjeljivanja svoje biljke po svaku cijenu!
    bleached-top-cannabis-sm.jpg

    Ponekad svjetlo izblijedjeli kanabis će biti označen kao "albino kanabis" ili "bijeli kanabis", ali istina je da je bijela boja nije zdravo, tako da to nije poželjna osobina (čak i ako to izgleda prilično cool

    Većinu vremena, svjetlo opeceni cvjetovi ce biti pregoreni
    Često međutim, light burn cvjetovi izgledaju kao da su spaljeni.

    LED-om spaljeni cvijetovi – mozete primijetiti kako su svi mali "šećerni listovi" postali žuti ili smeđi
    led-burnt-cannabis-bud-crispy-sm.jpg

    U ovom slučaju je LED-burn izazvao da listovi najbliži led-u postanu crveni. Iako popušeni cvjetovi su prilično dobri u svakom slučaju, oni definitivno nisu dobri kao što je mogli biti!
    led-burnt-cannabis-buds-turned-red-sm.jpg

    Listovi preblizu LED svjetla su požutjeli i uvenuli. Iz nekog razloga, kanabis biljke budu puno sklonije light burnu nakon početka cvatnje.
    led-grow-light-burn-too-close-top-leaves-turn-yellow-wilted-sm.jpg

    Drugi primjer cvijeta koji ima laganu opeklinu od previše blizu LED-a
    led-burnt-bud-sm.jpg

    Light burn cvijet na vrhu, zdravi cvijet ispod
    light-burn-bud-top-regular-bud-bottom-sm.jpg

    evo stvarno sam si dao truda sve ovo prevest nadam se da ce nekom pomoči u budučnosti :)
     
    #1
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 6
    • Informativno Informativno x 6
    • Slažem se Slažem se x 1
    • +Uzgoj +Uzgoj x 1
  19. Katsu

    Učlanjen(a):
    14.01.2013
    Poruka:
    48
    Sviđa im se:
    140
    Trofej poeni:
    0
    Ratings:
    +150 / 0 / -0
    Prije svega,sve zasluge za vrlo stručno odrađen thread idu forumašici MynameStitch,sa jednog stranog foruma.
    Ovaj prijevod posvećujem prvenstveno medicinskim korisnicima,da se educiraju,uspješno dođu do lijeka te potom ozdrave ili ublaže simptome.
    A onda I svima ostalima koji vole da se opale toljagom po glavi:icon_lol:

    Molim da se na ovu temu neposta,molim modove da je zaključaju I zaheftaju ako materijal smatraju dovoljno kvalitetnim.
    Korisnici kojima je potrebna pomoć oko bolesnih biljki neka postaju u sekciju “Problemi tokom uzgoja”
    Kada postate,molim da se da što više informacija,preciznih,zato da se dijagnoza može dati brzo I kvalitetno.

    PAŽNJA:Copy-paste samo ona pitanja koja se odnose na vaš grow,odnosno ona na koja možete dati odgovor.Što više informacija date,dobit ćete brži I bolji odgovor.Slike se moraju priložiti uz svaki thread kako bi se osigurala točna dijagnoza problema.Kada slikate,HPS neka bude ugašen jer žuta boja svijetla daje nejasan ton boje biljke.

    Zemlja:
    Koliko dugo traje taj problem?
    Koju sortu uzgajate?
    Biljka je iz sjemena ili je klon?
    Koja je starost biljke?
    Koliko dugo se nalaze u mješavini zemlje u kojoj su sada?
    Dali su bile u istoj mješavini kad su bile sadnice odnosno manje nego što su sada?Ako nisu,u kojoj su mješavini bile prije?
    Koliko su biljke visoke?
    U kojoj su trenutno fazi rasta?(sadnice,vegetativna,cvat?)
    Koju tehniku uzgoja koristite?(SOG,SCROG....)
    Koju veličinu kalja koristite?
    Koju zemlju koristite,ima li u njoj perlita,vermikulita,pijeska....?
    Koju vrstu gnojiva koristite?
    Pridržavate li se doziranja koje je naveo proizvođač gnojiva?
    Koliko često prihranjujete biljke?
    Ako su biljke u cvatu,kada ste počeli koristiti bloom gnojiva?
    Koliki je PH vode koja odtiče iz kalja nakon zaljevanja?
    Koliko često kontrolirate PH?
    Sa kojim instrumentom testirate PH?
    Koliko često zaljevate biljke?
    Kada ste zadnji puta prihranili biljke I koliko ih često prihranjujete?
    Od koliko watta je lampa koju koristite?
    Koliko je stara žarulja koju koristite?
    Koliki je razmak između biljnog pokrova I lampe?
    Koliko iznosi relativna vlažnost zraka?
    Kolika je temperatura zraka na razini biljnog pokrova?
    Kolika je dnevna a kolika noćna temperatura?(ako nisu ustaljene,navedite kolike su fluktacije)
    Kakvu ventilaciju imate(vent unutra,usis,ispuh)i kada je što(od navedenog)upaljeno/ugašeno?
    Koliki je protok zraka?(metara kubičnih u minuti)
    Dali neki od ventova piri direktno na biljke?
    Dali je zemlja konstantno mokra/vlažna?
    Dali je voda koju koristite tvrda ili meka?
    Kakvu vodu koristite?Iz slavine,RO,iz boce,bunara...?
    Dali je biljka nedavno bila podrezivana,klonirana ili “pinched”(čupanje krajeva grana sa svrhom “ogrmljavanja” biljke)
    Dali ste koristili kemikalije za suzbijanje štetočina?Ako da,koje I kada?
    Dali primjećujete da je biljka inficirana sa štetočinama?

    Hydro/Aero/Coco/Soilless/

    Koliko dugo traje taj problem?
    Uzgajate li u PVC šatoru ili PVC improvizaciji prostora za uzgoj?
    Koji sistem koristite?(Deep water culture,EBB&Flow,Aero...?)
    Koju sortu uzgajate?
    Biljka je iz sjemena ili je klon?
    Koja je starost biljke?
    Koliko su biljke visoke?
    U kojoj su trenutno fazi rasta?(sadnice,vegetativna,cvat?)
    Koju tehniku uzgoja koristite?(SOG,SCROG....)
    Koji substrat koristite?(Hidroton,rockwool...?)
    Koja je temperatura vode?
    Koje je boje korijen biljke?Bijeli?Smeđ?Dali je korijen možda ljigav?
    Koju vrstu gnojiva koristite?(ako radite soilless grow)
    Koliko često prihranjujete biljke?(ako radite soilless grow)
    Kakav je EC(električna konduktivnost)mješavine?
    Kakav je PH u tanku?
    Koliko često kontrolirate PH?
    Dali ste sigurni da je isntrument dobro kalibriran?
    Kada ste zadnjiput zaljevali?(ako radite soilless uzgoj)
    Koja je temperatura vode?
    Kada ste zadnji put uveli neku promjenu u režim prihrane?
    Koliko često čistite svoj sistem,koliko često mjenjate mix vode i gnojiva?
    Od koliko watta je lampa koju koristite?
    Koliko je stara žarulja koju koristite?
    Koliki je razmak između biljnog pokrova I lampe?
    Koliko iznosi relativna vlažnost zraka?
    Kolika je temperatura zraka na razini biljnog pokrova?
    Kolika je dnevna a kolika noćna temperatura?(ako nisu ustaljene navedite kolike su fluktacije)
    Kakvu ventilaciju imate(vent unutra,usis,ispuh)i kada je što(od navedenog)upaljeno/ugašeno?
    Koliki je protok zraka?(metara kubičnih u minuti)
    Dali neki od ventova piri direktno na biljke?
    Dali je voda koju koristite tvrda ili meka?
    Kakvu vodu koristite?Iz slavine,RO,iz boce,bunara...?
    Koliki je EC vode koju koristite(bez ikakvih aditiva)
    Dali je biljka nedavno bila podrezivana,klonirana ili “pinched”(čupanje krajeva grana sa svrhom “ogrmljavanja” biljke)
    Dali ste koristili kemikalije za suzbijanje štetočina?Ako da,koje I kada?
    Dali primjećujete da je biljka inficirana sa štetočinama?

    Jednan od najvažnijih čimbenika zdravlja biljke je PH vrijednost.PH je ono što može napraviti razliku između zdrave I mrtve biljke.
    Iskreno mislim da je jedan od najvažnijih uređaja svakog grow rooma-digitalni PH metar!
    NE KUPUJTE PH TESTERE KOJI TESTIRAJU PH VRIJEDNOST ZEMLJE-oni ne obavljaju posao kako treba I nisu dovoljno precizni.Alternativa digitalnim pen PH testerima su PH trake.
    Ako se oslanjate na PH tester koji mjeri PH zemlje,i on vam kaže da je PH 7 a vi imate problem-9 od 10 puta krivac za taj problem će biti PH vode koja utječe na očitanje PH zemlje.Zato provjeravajte PH vode prije I nakon što dodate aditive.
    Manjak hranjivih tvari je često uzrokovan ljudskom greškom,uz dodavanje previše ili premalo gnojiva.
    PH vrijednost pri kojoj su svi bitni nutrijenti dostupni je od 5-7.Idealna PH vrijednost ZA ZEMLJU isnosi 6.8.


    Prvo ćemo govoriti o mobilnim elementima.Njigov nedostatak je obično vidljiv na starijim,donjim listovima-iz njih biljka prvo uzima hranjive tvari..Nakon toga simptomi napreduju prema gore a hranjive tvari se usmjeravaju u novi rast.
    Ovo su makro elementi,ujedno I mobilni elementi:

    Dušik(N) Mobilni makro element

    Benefiti:Dušik igra veliku ulogu u životu vaših biljaka.Taj element je direktno odgovoran za proizvodnju klorofila,fotosintezu,amino kiseline,koje su građevni materijal proteina.

    Dušik je mobilni element što znači da može putovati po cijeloj biljci.Obično znakovi nedostatka dušika budu vidljivi na donjem dijelu biljke I biljka obično vuče dušik iz starijih listova.Kako nedostatak dušika postaje veći tako promjene na lišću kreću prema gornjim dijelovima biljke.
    Urod će biti znatno smanjen usljed nedostatka dušika.U ekstremnim slučajevima,na lišću se uz žutu boju može pojaviti I purpurna.
    Za razliku od nedostatka magnezija,nedostatak dušika očitovati će se od vrha lista prema peteljci.Nekad je moguće pobrkati ova dva nedostatka hranjiva.Nedostatak magnezija početi će na rubnim dijelovima lista,kao žutilo,i nastaviti će se širiti na cijeli list.Jedino vene lista ostaju zelene.
    Ako uočavate spor rast biljke I žućenje listova,vrlo je vjerovatno da je u pitanju nedostatak dušika.
    U sredini I pred kraj perioda cvata nedostatak dušika je normalan I poželjan.Na taj način se pripremate za konačno ispiranje zemlje I berbu.Nemojte pokušavati nadomjestiti dušik u tom periodu.
    Nakon što biljka iskoristi zalike dušika iz listova koji žute,oni će otpasti.

    Dijelovi biljke zahvaćeni nedostatkom dušika:Stariji listovi,ponekad peteljke listova.

    Previše dušika:
    Biljka će izgledati izrazito tamno zeleno I sporije će sazrijeti.Previše dušika od samog početka može rezultirati visokim biljkama sa slabom stabljikom,Urod može biti smanjen zato što previše dušika u ranoj fazi cvijetanja usporava rast cvijetova.

    Problem sa dušikom usljed loše PH vrijednosti zemlje;

    Dušik je vrlo važan element za biljku.PH zemlje je najbolje održavati na 6.8 dok je poželjna PH vrijednost za ostale načine uzgoja 5.8.U tim PH vrijednostima dostupni su SVI elementi.

    Nemojte držati biljke na prehladnom,to može učiniti dušik teže dostupnim za biljku.

    PH vrijednosti I dušik:
    Zemlja:pH 4.0-5.5,dušik nedostupan za biljku
    PH 6-6.8,najbolja absorpcija dušika

    Hidro I ostalo:pH 4.5-5,dušik nedostupan za biljku
    PH 5-7,dušik dostupan za biljku

    Nedostatak dušika

    [​IMG]


    Nedostatak dušika u cvijetanju
    [​IMG]


    Previše dušika,toksičnost
    [​IMG]


    Nedostatak dušika uslijed pretjeranog zaljevanja
    [​IMG]
     

    Dodate datoteke:

    #1
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 13
    • Slažem se Slažem se x 1
  20. ChiliHead

    ChiliHead HOT GROWER
    Prijatelj Foruma

    Učlanjen(a):
    20.09.2013
    Poruka:
    2.073
    Sviđa im se:
    8.255
    Trofej poeni:
    258
    Ratings:
    +9.647 / 6 / -1
    @mr.niceguywtf Ajmo polako,znači naziv teme je "Ako imate problem ovdje možete pitati ISKUSNIJE članove za pomoć" . Znači ako se ne razumeš u tematiku i očigledno ne znaš o čemu govoriš nemoj davati dezinformacije nekome od početnika i tako im otežavati.
    Ovo za vazduh si odvalio žestoku glupost a sad vidim da si lupio i za temperaturu. Kod mene u boxu je temperatura uvek oko 35+ stepeni pa su mi listovi savršeno zdravi i tamno zeleni.
    Listovi ne budu tamno zeleni od niskih temperatura :fuck: nego u zavisnosti kojom kolčinom N se prihranjuje biljka,više N = tamniji listovi,manje N = svetliji listovi,prosto i jednostavno.
    Takođe list ne žuti od visokih temperatura i slabog protoka vazduha već je N jako mobilan element i kada ga nestane u zemlji biljka ga crpi iz donjih listova i gura u gornji deo biljke tj. za izgradnju nove biljne mase i rast i tako dolazi do žutenja donjih listova i generalno svih listova u cvetanju jer se tad biljci daje hrana sa više P i K da bi razvijala cvetove a usled nedostatka N u hrani ona ga onda crpi iz listova.
    Valjda sam sad pojasnio malo :)
     
    #5420
    • Sviđa mi se Sviđa mi se x 8
    • Slažem se Slažem se x 3
    • Informativno Informativno x 2