Afghani Hash

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
Pozdrav.... :D

Postoji li na forumu netko tko zna kako napraviti tradicionalni afghan hash? Odnosno kako ga oni prave tamo?

Ja sam ljubitelj hasha,hedovi me ni ne zanimaju...godinama pravim charas,i marokansku verziju,ali ne mogu dokuciti kako prave pravi afghan

Neko vrijeme sam zivio u Nepalu pa potom u Pakistanu (posao),od tuda ljubav prema hashu,mogao sam nauciti u Pakistanu puno toga ali tih par mjeseci sam imao puno posla a i jako je opasno tumarati po brdima i ispitivati bilo koga o tome,iako sam ga popusio tonu nisam nikada saznao kako ga napraviti

PowerSeed

fuckin' admin
Urednik
Administrator
Bekaa Valley
pa ako si pravio charas, to ti je to. tako u afganistanu prave hashish. ja ne znam na koji drugi afghani hash mislis

"Production: The plants which are used for Hash production are very small and bushy Indicas. In Afghanistan Hashish is pressed by hand under addition of a small quantity of tea or water. The Hashish is worked on until it becomes highly elastic and has a strong aromatic smell. In Afghanistan the product is stored in the form of Hash-Balls (because a round ball has the less contact with air), however, before being shipped, the Hash is pressed in 100g slabs. Good qualities of Afghani are signed with the stem of the producing family. Sometimes Hash of this kind is sold as Royal Afghani."

+ http://nimbinwave.com/facts/afghanistan-hashish

Hvala Power... :)

znam,to je najlogicnije objasnjenje,ali tamo sam cesto vidio i po nekoliko stotina jako presanih plocica po sto,pa sam mislio da je nemoguce da ga tako rade vec imaju drukcije metode,onda im treba 100 ljudi da naprave samo za jednu posiljku....i druga stvar,u Nepalu i u mom charsi-u ima uvijek sitnih komada s vrhova,zelenih,i to se dosta vidi u njemu,a u Afghanu i srodnim drzavama nema nista,uvijek je potpuno crn i izgleda perfektno,bar u ovima koje sam ja pusio.

PowerSeed

fuckin' admin
Urednik
Administrator
Bekaa Valley
mislim da je na linku sve lepo objasnjeno, stavio sam ga da se procita a ne samo pogledaju fotke :) npr sto se tice sithih komada s vrhova, tih zelenih sto spominjes:"The garda from the Northern region (Balkhi garda) contains more resin without the mixture of cannabis leaves, in contrast to the Central and Eastern regions, where during processing of the first garda, the farmers mix the cannabis leaves. In the Southern, Eastern and Central regions, the first and second yield collected are combined and considered as first garda."
a sto se tice spomenutih plocica, radi se masinski pa im ne treba 100 ljudi ;) Hashish production by machine:"The kneading and churning action heats the garda and converts it into a thick, dark brown paste. This paste is reprocessed by feeding it for a second time into the machine to achieve a homogenous hashish paste. The hashish paste is then put into a wooden mould and spread uniformly using a roller, while covering it with a plastic sheet. According to anecdotal information, this kind of machinery is currently only used by traders, not by farmers."

• Sviđa mi se
Reactions: OnlyQ