Domacica, prvi grow :)

Hempatia Soma iGrow Hemps garden

Mr. Frajer

Aktivan Član
11.03.2013
89
80
0
38
Nedođija de la Highland
Veliki pozdrav svima,ljubiteljima prirode i njenih nam divnih plodova :smoke18: .. U poslednje vreme sam se sve više zanimao za unutrašnji uzgoj, registrirao sam se na forum i pročitao dosta članaka/dnevnika i sličnih stvari te sam polako krenuo u praksu. Razmisljam napraviti box od ormara - e sad slijedi prvo pitanje , dimenzije su 80 cm visina , 45 širina i 42 od prilike duzina= Dali je to dovoljno za uzgoj jedne biljke i što je bolje raditi LST ili scrog metoda??? Iako sam jos početnik dosta sam čitao o tim metodama pa bih se rado oprobao..

Dve biljčice su mi stare 5 dana, druge 2 četiri dana pa sam mislio videti kako će se koja razvijati ,uzeti klon da otkrijem spol pa krenuti na ozbiljniji posao. Dolazim do problema, do sad sam ih po danu drzao na prozoru gde je direktno sunce išlo po njima od prilike 7 sati a ovo ostalo su na svetlu u ormaru i to od obične dve sijalice, sutra od prilike planiram uzeti par philipsovih (nekih 5000 lumena pa ih staviti) no muči me to, dali sam ja njih već poremetio ovim načinom, naime ovo im je 5 dan i koliko vidim dosta dobro se razvijaju al postavit cu par slikica pa ako moze da mi vi iskusniji groweri kazete što mislite DALI dobro napreduju I DALI JE MOGUCE da zbog dosadasnjeg načina uzgoja budu hermafroditi??? Jednostavnije, dali sam na dobrom putu da nešto bude od toga??? :)

Od prilike su na nekih 5 cm , dakle 4-5 dana stare..







Hvala na odgovorima i pozdrav svima :)
 

Bijela Rupa

Aktivan Član
13.11.2012
112
210
0
44
4th Internode
Koliko sam pokupio čitajući i upoređujući, ako se radi o jednoj biljci (a u tvom slučaju pošto imaš nepoznato sjeme lako može da se dogodi) najproduktivniji je SCRoG.
 

Blade

Poznanici Foruma
Poznanik Foruma
11.07.2011
2.504
2.929
188
39
Negdje na Balkanu
Dobrodošao frajeru :)