Dr.Snoop Outdor Grow

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
07.03.2011
39
1
0
33
Pozz svima odlucio sam i ja da napravim dnevnik svoj posto sam i ja amater u growanju pa da krenemo sa info.

3 Marokanski skunk

3 Domacice

Sjeme nije ferminizirano.....

Posadjene oko 20.4. Ubacene u kupovnu zemlju u saksijama evo slika nakon mjesec dana sa gnojivom nekim crveno bijelim neznam kako se zove jbg....

Marokanci #1 & #2

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

desna je imam povredu al se oporavila :D

#3

http://img641.imageshack.us/img641/9303/20052012x.jpg

Domacice

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

#2

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

#3 ona je posadjena nesto kasnije pocetkom 5-og mjeseca nisam ju uslikao bice ovih dana slika


Slike su stare 6-7 dana...uskoro nove slike :D

Zanima me dal su dovoljno narasle za mjesec dana,sta dalje da ih ostavim u saksijama jos ili prebacim u zemlju sajt je blizu moje zemlje nije obradjivana suma godinama vlasnik je neki lik sta bude vani :D
 
18.01.2007
23
7
3
37
ja bi ti preporučio da ih odma prebaciš u neke veće saksije ili direktno u zemlju ali s originalnom zemljom iz saksije
 

Blade

Poznanici Foruma
Poznanik Foruma
11.07.2011
2.504
2.929
188
39
Negdje na Balkanu
Direkt u zemlju sadi nemaš šta ćekati,razmisli usput o nekom treningu eventualno,sretno i pratim
 
07.03.2011
39
1
0
33
Razmisljo sam o tome naravno da ih prebacim u zemlju i to cu uraditi ovih dana kad budem iso na sajt,najvise me je strah nametnika cito sam po forumu da se more poprskati sa nekom smjesom sa zarom tj koprivom,isto tako da stavim pepeo oko njih tbog puzeva,dali ima jos koji nacin???

Koji trening preporucujes da odradim??
 

Blade

Poznanici Foruma