Durban poison outtt

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
05.04.2023
6
21
3
29
Pozdrav ,s obzirom da me Durban prosle godine nagradio sa 1kg suhe vani,ove godine sam se odlucio za 4 komada ovoga stroja ,u vodi su bile dan , i onda sam ih stavio u casu , jedna je izbila ,dok ostale cekam (nadam se da ce danas ) ,planiram uzet od Hempatie plagron easy pack 100% terra koji je dovoljan za uzgoj 4 biljke od pocetka do kraja ,relativno sam pocetnik pa je svaki savjet dobro dosao
 

Prilozi

  • IMG-20230502-WA0065.jpg
    IMG-20230502-WA0065.jpg
    367,9 KB · Pregleda: 65

RAOZA.

KEEP IT ORGANICS
Poznanik Foruma
12.02.2017
865
4.455
163
Thiaoouba Prophecy
Uz malo više truda nagraditi će i i sa 1.5KG ;)
Stroj od biljke imao sam ga prije 2 godine izdržao je surove uslove. I grow i sam rad biljke je toop.
5h direktnog sunca posaden vani 03.07 ostavljen 14 dana bez kapi vode, kad sam došao nije bilo žute liske. Kiša je padala 10dana pred kraj, a 5h direktnog sunca, 3metra od šume udaljen, okolna trava, rosa se ne diže nikad bila je oko 2.5metra i dala mi je 300gr suhog i cca 7gr buđavog :)
Ja sam brao u 10mjesecu dok kolega iste godine krajem 9-og mjeseca ali on je i ranije posadio vani :)

I meni je u planu ove godine da ga posadim ako mi iz Hempatie odgovore kada će poslat narudžbu pa da odem po istu...

Durban Poison Dutch Passion?

Sretno pratim sa zadovoljstvom.:thumb:

Edit: daj nam još malo informacija:
Sadiš u pot ili u zemlju, u koliko litara zemlje, koji trening misliš radit? iii tako to :)
 
Poslednja izmena:
05.04.2023
6
21
3
29
Ne pisi post za postom. Koristi opciju edit/uredi / Ne citiraj ako odgovaras na post iznad !
Uz malo više truda nagraditi će i i sa 1.5KG ;)
Stroj od biljke imao sam ga prije 2 godine izdržao je surove uslove. I grow i sam rad biljke je toop.