Ima li pomoći? Molim hitan savjet!

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
24.01.2014
10
8
3
Pozdrav ljudi..

Evo ja sam početnik i naletio sam na veliki problem kod svog prvog growa.. :( nekih mjesec dana u cvjetanju lisce mi se počelo naglo sušiti.. i onda sam primjetio nekoliko odraslih jedinki fungus gnat-a.. pod pretpostavkom da je tek završio njihov ciklus brzo sam prekrio zemlju slojem pijeska kako bi spriječio ostale da se izlegnu i da ove ne bi snesle nova jajašca.. proslo je neka 2 dana.. i od onda nisam primjetio niti jednu mušicu.. uglavnom imam 2 male biljke i ja jednoj je steta nanesena puno vidljivija i po težini tegle dan nakon zalijevanja sam primjetio da je puno teža (nakon zalijevanja su tegle priblizno iste tezine).. cime mogu zakljuciti da je iskoristeno manje vode pa pretpostavljam da je steta nanesena korljenju veća.. a ta biljka je dosta veća od druge... ucitat cu nekoliko slika pa me zanima ima li ovdje nade da te biljke prezive jos koja 2-3 tjedna da budu malo spremnije za ubrat... peace!

P.S. ove 3 slike su ove vece biljke na kojoj je steta veca..
 

Prilozi

  • Velika.JPG
    Velika.JPG
    186 KB · Pregleda: 84
  • VelikaBud.JPG
    VelikaBud.JPG
    207,2 KB · Pregleda: 93
  • VelikaGore.JPG
    VelikaGore.JPG
    181,2 KB · Pregleda: 85

Blade

Poznanici Foruma
Poznanik Foruma
11.07.2011
2.504
2.929
188
39
Negdje na Balkanu
Makni taj pjesak da korijen može disat i nabavi neopetriod ako imaš problema sa bubama inace u visokom cvijetanju propadanje lica je normalno...
 
24.01.2014
10
8
3