Koja sorta vas je razočarala a koja premašila vaša očekivanja?

Hempatia Soma iGrow Hemps garden

Shlaym

Aktivan Član
10.08.2010
80
54
18
Koja sorta vas je razočarala a koja premašila vaša očekivanja?
(Jačina,rad,trajanje,količina,miris,ukus...)

________________
and by POPALJIVAČ
POPALJIVAČ;183287 je napisao(la):
Pokušavam pronaći neke sorte za sebe pa će mi vaša iskustva biti od deagocjene pomoći.Pretražujem net i proučavam pojedine sorte i iskustva drugih.Mogu reći da sam dosta toga dosada popušio ali to su uvijek bile nepoznate vrste,odnosno nikad nisam znao šta pušim tako da o bilo kojoj sorti mogu pričati jedino teoretski,ne iz iskustva.Pušio sam i ja davno neke brandirane sorte ali tada sam bio početnik i vjerojatno bi me i kamilica tada sredila.Sad u novije vrijeme samo pušim nepoznate hibride i još nikako da naiđem na nešto stvarno jako.Sigurno da je tjelo razvilo toleranciju na THC ali opet mislim da je to do kvalitete sjemena i vutre koju pušim.
Neki ljudi vole biti stonirani,neki high,neki vole tripove...Meni su draga sva tri osjećaja,ovisi o prigodi...
Ja ću navesti neke odrednice,otprilike što tražim a vi mi pokušajte predložit najbolje iz svake od ove 4 kategorije...Najvjerojatnije ću saditi biti outdoor ali slobodno predlažite i indoor vrste koje su vas oduševile.

1.Vaš apsolutni favorit u svim kategorijama (najbolji dim koji ste ikad pušili i što vas se kod toga dojmilo najviše....bez obzira je li sativa,indica,hibrid....)

2. Predložite najbolju indicu (
neka sorta koja vas je totalno prikovala za kauč da se niste mogli pomaknuti )

3. Predložite najbolju sativu (
neka sorta od koje ste imali najjači high ikada )

4. Predložite sortu koja ima najtripoznije djelovanje (
znači nešto od čega ste imali najjače halucinacije i tripove...možda neki skunk brutalni ili nešto drugo ....?
)