Hempatia Soma iGrow Hemps garden

WEEDetix

₴Ⱨ₳₥₳₦ - VⱤ₳Č - ĐⱤɄłĐ - ⱧɆⱤ฿₳Ⱡł₴₮
Urednik
Grow Support
คภ๔г๏๓є๔ค
KOMORAČ — foeniculum vulgare

Komorac-biljka-FOENICULUM-VULGARE.jpg

Drugi nazivi: divlja mirođija, janež kopar, morač, slatki janež, slatki januš, slatki kopar, slatki morač, koromač.

Opis biljke: komorač je dvogodišnja biljka šuplje i razgranate stabljike visine do 2 metra. Listovi su plavkasto-zeleni, višestruko perasto razdijeljeni a listići igličasti i tanki kao konac. Plodovi su duguljasti, rebrasti i rnalo spljošteni. Plod ima dvije sjemenke.

Vrijeme cvatnje: cvate sitnirn zlatnožutim cvjetićima u šticima od srpnja do rujna.

Stanište: domovina komorača je južna Europa te se i u nas uspješno uzgaja. Zahtijeva duboko izorano zemljište. Nalazi se i u divljem stanju jer ga rasprostranjuju ptice.

Ljekoviti dijelovi biljke: od druge polovice ožujka do kraja travnja za lijek se sabire korijen, cijela biljka u Ijeto, a sjeme kad dozrije.

Ljekovito djelovanje: komorač se koristi u liječenju kašlja, bolova u prsima, grčeva, vjetrova, loše probave, prehlade, a osobito se preporučuje za

liječenje gripe. Koristan je za liječenje bolesti bubrega, želuca i crijeva.

ENG version

Fennel - Foeniculum vulgare

Other names: fennel, anise, dill, fennel, sweet fennel, anise, sweet dill, sweet fennel, fennel.

Description of the plant: Fennel is a biennial plant hollow and branched stems up to 2 meters in height. The leaves are bluish-green, feathery multiply divided leaves a needle and thin as a thread. The fruits are oblong, ribbed and flattened rnal. The fruit has two seeds.

Flowering time: booming sitnirn golden flowers concurrent srpnja to September.

Habitat: Fennel belongs to southern Europe and in us successfully cultivated. Requires deeply plowed land. It is situated in a wild state because diffusing birds.

Medicinal parts of plants from the second half of March to end of April for a cure to gather roots, whole plant in the summer, and the seeds ripen when.

Pharmaceutical action: Fennel is used to treat cough, chest pain, cramping, wind, indigestion, colds, and particularly recommended for the treatment of influenza. Useful for the treatment of kidney diseases, stomach and intestine.