Mandala safari mix vracanje u zivot

Hempatia Soma iGrow Hemps garden

THC_power

Aktivan Član
10.07.2012
211
554
93
35
:maryjane:Razina znanja:maryjane:
Pozdrav, ja sam pocetnik u ovom hobiju sto se tice iskustva, a teoretski znam dosta uglavnom preko vutre, aktivno pusim 3 godine, sad sam odlucio posaditi biljke, nakon nekoliko neuspjelih pokušaja (zbog staraca) sam narucio mandala safari mix uglavnom zbog cijene jer nisam imao novca.

:maryjane:Zemlja:maryjane:
Znam da je terra magma najbolja na nasem trzistu, ali je u mojoj blizini nije bilo, pa sam kupio plantellu balkoniu

:maryjane:Sjeme:maryjane:
Znaci sjeme je u pakiranju od 20kom mandala safari mix, radi se o regularnom mixu sjemenki (THC level 15+), u papirnate ubruse sam stavio 10 sjemenki i natopio ih sa vodom pH 6.5, nakon par dana isklijalo mi je svih 10, zatim sam ih stavio u posude od litre sa stiroporom i zemljom, pri cemu sam unistio 1 klicu, poslije sam stavio ostalih 10 sjemenki na klijanje i nakon 2 dana su isklijale neke i odjednom stale, nisu klijale dalje niti malo, ali nisu skroz isklijale i nakon 10-ak dana su pukle klice, samo su se rasoale kao od brasna da su

:maryjane:Rast i razvoj::maryjane:
Preostalih 9 biljaka je izašlo iz zemlje i lijepo raslo, samo je mene zadesila grozna besparica, pa nisam imao tih 100 i nesto kuna i nisam mogao kupiti zamlju za presadu, pa su mi i ostale bez vode 2 puta, jer su bile u malim posudama, a ja ih nisam mogao zalijevati svaki drugi dan. Kad sam kupio zemlju nakon mjesec i nesto dana sto su provele u tim malim posudama, presadio sam ih svaku u 20L plantelle balkonie, samo sto su sad dosta suhe i zakržljale jer su bile u malim posudama i posusile se. Od 9 biljaka 2 nisu prezivjele presusivanje jer im je su se osusile u malim posudama. Sad ih obilazim svaka 2 dana, ulijem nesto malo vode koliko mogu poniti i one su se uspravile, sad im je lijepo, oko 30-ak centimetara su visoke samo sto nele uopce nemaju donjih listova pa izgledaju kao palme