Hempatia Soma iGrow Hemps garden

WEEDetix

₴Ⱨ₳₥₳₦ - VⱤ₳Č - ĐⱤɄłĐ - ⱧɆⱤ฿₳Ⱡł₴₮
Urednik
Grow Support
คภ๔г๏๓є๔ค
MASLINA — olea europaea
olea-europaea-02.jpg

Drugi nazivi: maslinka, olika, oljika, uljenika, ulika.

Opis biljke: u prirodi se rnaslina u divljem stanju pojavljuje kao grm s trnovitirn vrhovima grana. Međutim, maslina što se uzgaja kao kulturna biljka raste kao drvo sa stablom visokim 6 do 8 metara.

Vrijeme cvatnje: cvate u svibnju i lipnju s mnogobrojnim žućka-stobijelim cvjetovima ugodna mirisa.

Stanište: raste u obalnim područjima Sredozemlja. U tom po-dručju uspijeva više od tisuću vrsti maslina što su nastale prilagodjavanjem tlu i klimatskim prilikama.

Ljekoviti dijelovi biljke: za lijek koriste se listovi i plodovi masline.

Ljekovito djelovanje: maslinovo ulje od davnina je poznato kao svestran lijek koji liječi tvrdu stolicu, istjeruje kamence iz žuči, sprečava djelovanje raznih bakterija, grije želudac, jača probavne organe, snizuje temperaturu, stišava grčeve u crijeviina i otvara kanale iz žučnog mjehura i jetre, regulira krvni tlak i liječi malariju. Koristi se kao podloga za izradu melema i raznih masti kojima se liječe opekotine i kožne bolesti. Ćaj od maslinovog lišća povoljno djeluje u snižavanju krvnog tlaka.

ENG

OLIVE - Olea europaea

Other names: maslinka, manners oljika, uljenika, ulika.

Description of the plant: in nature rnaslina in the wild state appears as a shrub with trnovitirn tips of the branches. However, the olive tree which is grown as a cultural plant grows like a tree trunk with a high of 6 to 8 meters.

Flowering time: Blooms in May and June with numerous Žućka-stobijelim flowers pleasant aroma.

Habitat: grows in coastal areas of the Mediterranean. In this by-field of attempted more than a thousand types of olives that were created by adjusting the soil and climatic conditions.

Medicinal parts of plants: drug use, the leaves and fruits of olives.

Curative effect: Olive oil has been known as a versatile drug that cures constipation, dislodges the stones from the bile, prevents the action of various bacteria, warms the stomach, strengthens the digestive organs, the lower the temperature, muted cramps crijeviina and opens the channels from the gallbladder and liver, regulates blood pressure and treat malaria. It is used as the base for salves and various fats that heal burns and skin diseases. Tea made from olive leaves has a beneficial effect in lowering blood pressure.