nikako da procvjeta

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
20.07.2010
1
0
0
41
Alo ljudi ja sam novi član od danas pozdrav svima
Probajte mi vi iskusniji odgovoriti ako se kužite šta na pitanje.
Naime u 03 mjesecu sam posadio čisto iz znatiželje biljkicu i kad sam vidio kako je izbila bio sam radoznao i tako ja nju zaljevam i držim na suncu na verandi i ona raste i raste....
Napokon biljka kad je već fala bogu došla do valjda metar i pol (nemreš blivit):)) mislio sam bit će feštanja sljedećih pola godine.
Ali problem je što nikako da počne bacati cvjetove. Ne znam šta da radim, sad sam ju stavio u mrak i zaljevam ju manje i više ćak ne miriši ko prije u fazi rasta. Da se razumijemo ona još raste ali mi se čini nekako puno manje.
Ja sam totalni amater tako da nemam ni posebnu zemlju ni svjetla ni ništa, kao da sadim običnu biljku, samo što sam ju obilazio i gladio svako tolko :)) Ali sad nikako da baci nešto, da bude barem sjemenka da znam da je muška pa da ju odfikarim. Nedo bog da zna čitati jer je upravo iza mene :)))
Pomagajte šta bi mi bilo pametno učiniti? ako ovo rodi bit će maaaasu opuštanja
Fala unaprijed
 

trq7

Aktivan Član
18.05.2010
85
3
8
37
pa hajde baci koju sliku...
tako ce ti bit puno lakše objasnit...
trebala je barem spol dosada pokazat
 

HazeSeeker

Poznanici Foruma
Poznanik Foruma
06.09.2008
2.240
1.666
188
Amsterdam-Barcelona-Prague
www.vutra.org
Nema se tu šta objašnjavat ...nije joj još vrijeme i to je to ...
Možeš ju forsirat da procvjeta tako da ju 12h dnevno držiš u ormaru u neprekidnoj tami ....pa ju staviš na balkon 12h i tako do kraja , ali to je svakodnevna jebadaa
----
 

Vutra Samotnjak

VenloNL
Poznanik Foruma
07.06.2010
8.479
43.585
2.598
No sikiriki:)
Samo polako.Kod mene 'u vrtu', do sada...2 mrtve,2 ženske,1 muška(odstranjena već)....ostale će ovih dana pokazati.Napominjem da je sjeme nepoznato(više vrsta),ovisno o tome što se pušilo u periodu 'neimaštine':)