OBREZIVANJE I SAMO OBREZIVANJE

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
PISITE !Zna li neko kako se biljka obrezuje neka mi objasni detaljno posto nikad to nisam radio, ane bi da zajebem.
ja sam procitao nesto o tome na ovom sajtu ali nisam razumeo.Kazu nesto posle 4 pa tako dva puta ,a ja nerazumem sta posle 4-te.Mozete mi reci.Ako neko zna neka mi posalje njegov e-mail pa cu mu ja pslati sliku moje biljke da je prouci.Samo da kazem visoka je oko130cm ima dosta listova i napolju je!

Hvala!!!!

brend

Power of Marihuana
Ako su uslovi idealni moze da porast do 3 metra i da ima stablo kao drvo debljine ruke......... !~

brend

Power of Marihuana
Svaka biljka ima tendenciju da na kraju sezone cela preraste u ogroman hed.Samo jednom mi je to uspelo i bila je extra.

ali ako je ja pustim da naraste tako puno imacu rizik veci da me neko ne uhvati , a i bice manje hedova i THC-a posto ce utrositi snagu na listove i ostale delove biljke.
Moze mi neko reci kako je moku obrezati .
Evo mog e-mail pa mi posaljite neko uputstvo molim vas.
A u albumu na ovom sajtu im slika moje biljke videcete tamo VetaR (Uros).

GreenMan

Grizem beton,zvacem armaturu
Vutra Veteran
www.legalizacija.org
Nista se ti ne boj za hedove i THC,to nece uticati uopste.Imaces ih gomilu.Sto veca biljka vise hedova.A ako ti visina bas predstavlja problem onda skratis vrh skalpelom ili ziletom i to je otprlike to.

brend

Power of Marihuana
Kad biljka pocne da cveta preporucujem da se veliki listovi skinu,osim 4 velika lista na vrhu.Ako hoces da biljka uspori rast ili da ne raste vise ,otkini joj vrh.

• Sviđa mi se
Reactions: daxon
Hvala vam puno.
A koliko ce biti hedova otprilike?S obzirom da ce mi biljka narastiti mozda preko 2m!
I kada ce poceti da cveta posto je ona napolju ima puno svetlosti, a biljki treba tama da bi cvetla posto misli da dolazi jesen,u kom bi periodu moja pocela da cveta?
Moju biljku mozete videti na ovom sajtu tamo gde se nalaze slike.

Weed-bong

Aktivan Član
Many growers prune the growing tips after four to five weeks growth to develop lower branches which will quickly fill all the horizontal space.

The greatest potency of the growing plant is found in the growing tips, and by three months, they should make a high quality smoke.

You can basically prune growing tips at any stage of the plant's development, but just don't overdo it.

Severe pruning can harm the growth of the plant.

It is always better to plan a pruning strategy for your developing plants, rather than haphazardly clipping off growing tips on an irregular basis.

Each time a growing tip is removed, the plant takes a few days to recover before new growth resumes on that branch.

The amount of new growth formed with continued pruning is limited by the genetic structure of the seed, and the conditions of the environment.

It is better to prune your plants at an early stage of their development, than towards the end of the vegetative stage or during flowering.

It is always better to prune growing tips in the morning than in the evening, as it gives the plant a full day to recover and heal the wounds.

It is not recommended that you prune every new node in a developing plant. Rather prune every second or third node to allow the plant time to recover.

Wait for the new node to start growing before clipping the young branch a few millimeters above the previous node's newly formed leaves.

It is always better to use a small scissors to prune your plants, than to simply pluck off the growing tips by hand.

Do not prune any growing tips if you notice that your plant's health is declining and it has started losing leaves. Although you should always smoke the pruned growing tips, plants should be pruned to develop their growth rather than for smoking purposes.

While it may be tempting to prune female buds during early flowering, your harvest will be severely reduced by doing so.

Cannabis Indica is a genetically smaller and more bushy plant than Cannabis Sativa and usually requires less pruning.

Never prune more than the single growing tip, or upper-most node, from any branch on the growing plant.

The upper-most growing tip of an unpruned marijuana plant will always be more potent that the top buds of a pruned plant grown in similar conditions.

Pruning the tallest branches ensures that the lower branches grow upwards, forming a larger surface area for the light to cover.

The clear fluid that often flows from the end of a newly pruned branch, contains substances which seal the wound and aid the healing process.

Although it is recommended that you remove all dying leaves from the plant, you should resist the temptation to prune too many healthy leaves.

To grow seedless marijuana, you should remove all the male plants as soon as they are discovered, by pruning the main stem right above the ground if grown in soil, or removing the plant from a hydroponic garden.

Although it may be better developed, a pruned marijuana plant does not always produce more buds than an unpruned plant.

Another good reason for pruning is to take cuttings from a strong growing, favorite plant for further hydroponic development.

Marijuana growers often prune their plants in an attempt to limit their height and prevent unwanted detection.

An alternative to pruning for developing growth, is to bend the tops of the branches over and tie the growing tips down with string or wire.

Remember that by pruning a growing tip, you are removing the most potent part of the plant, thereby spoiling it's chance of reaching full maturity.

By pruning all the buds at harvest time, rather than cutting the stem off above the ground, you could easily harvest your plant a second time.

By severely pruning your marijuana plants you are lowering their resistance to harmful natural enemies such as insects, fungus and frost.

Weed-bong

Aktivan Član
An alternative to pruning for developing growth, is to bend the tops of the branches over and tie the growing tips down with string or wire.

Dali je ovo neko ikad isprobao moje biljke rastu prebrzo 7 dana cvet i box ce 100 % biti nizak biljke samo sto nisu pocele dodirivati sijalice pa sam im nakrivio vrhove prema dole i zavezao ih sa tankom zicom i spustio sijalice nize dali ce im to smetati nesto posto su vec u fazi cvetanja?????

Tripco

Aktivan Član
suptropia.4t.com
Trebao si vezivanje da obaviš u veg. fazi da bi hedovi na donjim delovima biljke ravnomerno dobijali svetlo kao i ovi gornji. Ovako, jedne si izložio maximalnom svetlu, a drugi su ti u senci (tj. donji sada imaju više). Ali, ako ti je to dobro rešenje da ne izgore, idi nadalje tako.

Weed-bong

Aktivan Član
ma biljkama su porezani vrhovi u veg fazi i ja sam mislio da ce 120cm visine biti OK ali biljke su sad visoke 85cm i jos je ostalo 45 dana do kraja cvetanja a dnevno biljke porastu 5cm tako da nisam imao drugog izbora a ne dolazi u obzir da ih ponovo podrezujem ovako ce biljka rasti prema dole sad a ne prema gora vise energije ce trositi na pravljenje budova negoli na rast mozda ce budovi biti bolje razvijeni sta mislis o tome???

Tripco

Aktivan Član
suptropia.4t.com
O.K za rezanje u veg., ali si trebao obaviti vezivanje i zatezanje (tying down, bending) isto tada. Ma, biæe dobro, ne brini, samo ih drži dalje od "sunca" da ne pregore (a to æeš znati da se desilo kad osetiš miris kao da neko fumari tvoju vutru :idea: ).

Weed-bong

Aktivan Član
Pa vrhovi se samo ispravili na onom mestu i poceli opet rasti prema gore :lol: al nema veze bar sam ih malo usporio sad cu opet da uradim isto da je nakrivim tako da vrh raste u obliku slova S :lol: .