Piko-Dell Optilex 390(PC GROW-MINI-MINI)

Hempatia Soma iGrow Hemps garden

Themistocles

Aktivan Član
22.07.2018
161
343
63
29
E ovako odlucio sam da probam nesto pa sta bude bude,za sve one koji ne mogu zbog svojih,koji nemaju gde i kako,da pokusam nesto pa sta bude neka bude
Totalni sam amater pratio sam forum dosta i znam sve mane ovog boxa pa ako ima neko da mi kaze nedostatke neke koje bih mogao da ispravim neka mi kaze,sve kritike cu primiti k znanju al cu ipak pokusati.Stajace mi u sobi pored mog regularnog kompa i iz nje cu pokusat da izvucem 15-20g ako je moguce za 40-50 dana.
U pitanju je kuciste Dell Optilex 390 veoma malih dimenzija sto se tice sirine ,a sto se tice visine isto ja kao standardna kucista.Moj plan sledeci:
-Automatik Early Skunk kog cu da izvlacim sto vise na stranu.
-2 ventilatora od pc-a za izduv.
-planiram staviti 3x led full spectrum od 36w na vrh kucista tako da ce zauzeti minimalan prostor(dali je dovoljno svetla)?
-grow box bag koji ce vecinom po sirini protezati tako da cu i biljku sto vise gledati da razvucem u duzinu kucista.

-oblaganje alu folijom
-termometar naravno kao i mali usb ventilator koji ce cisto mesati malo vazduh unutra.
Svaki savet,pomoc,sugestija je dobrdosla i zeleo bih da cujem sto vise misljenja i saveta oko ovoga,pozdrav za sve velikane foruma!
 

Themistocles

Aktivan Član
22.07.2018
161
343
63
29
36x40x10
Ovo 40-50 je trebalo da bude 50-60 premda je i to nmguce ali imaju par mini projekata na forumu koji su gotovi bili za 65 dana.
U redu,zaboravljam na led,koliko CFL i kolko w mi je potrebno ako ti nije tesko tebi ili bilo kome da napise da ne trazim,opet ste dosta iskusni od mene.
 

Herb Gardener

..micro..
Poznanik Foruma
17.02.2014
1.477
8.738
258
out of space & time
Heh zayebano stari.. pretpostavljam da je povrsina 36x10cm, a visina 40cm?

Prema proracunu m2 x 50000lux... tu ti treba 1800 lumena, koliko ima jedna pristojna cfl sijalica:D