pomoc

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
16.10.2015
8
8
3
64
unapred se izvinjavam svi onima kojima je moje pitanje pocetnicko...ali ja sam totalni pocetnik koji je nesto zajebao pa sad mi je potrebna konkretna i jednostavna pomoc ...bez procitaj ..ovoo...ili ono ...ako neko moze prostim recima da mi pomogne ok a ako ne moze opet ok:
imao sam 16 biljki...od toga su 9 bile muzjaci...koje sam na vreme odstranio...ali izgleda da se jedna potkrala pa sad imam 5 lepih zenki ali pune nesto nalik na bobice...sve mi se cini kao semenke...sve je bilo ok i odjednom prepuno tih bobica...e sad sta je tu je...sta da uradim da kad vec imam to sto imam da barem dobijem zrelo semenje za novi pocetak....pitanje je :kako da znam da je to semenje zrelo i kad da prestanem sa gajenjem biljke...jos jednom molim..ako zelite da mi date neki odgovor neka bude na nivou mog pocetnickog neznanja...hvala svima koji budu imli malo strpljenja za mene.
 

Stipe

Urednik
Moderator
20.03.2014
12.260
35.790
2.698
Weed California USA
Bilo bi super kad bi stavio sliku. Da znamo u kojoj je fazi biljka.
Ovo nalik na sjemenje mi zvuci kao hermić i ako je onda bi trebao maknut iz boxa da ti ne oprasi cure jer to sjeme nije dobro.
Vidi koja je od ove dvije slike:
upload_2016-2-29_23-58-36.png upload_2016-2-29_23-59-17.png
Ovo je muski cvijet Ovo je sjemenka u zenskom cvijetu.
Ako na prvoj imas ovu prvu sliku onda bacaj van...ako je ova druga onda imas sjemenje koje je zrelo kad izgleda kao ovako na slici.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: L0oD and iguman
16.10.2015
8
8
3
64
veliko ti hvala brate Stipe...neke izgledaju kao na drugoj slici sad sam proverio i same ispadaju a neke su jos zelene velike ...kao pred pucanje....takve kao na prvoj slici sam odmah izbacio ...cak 9 zar je moguca da je neka od preostalih bila dvopolna....sutra postavljam fotografije...jos jednom ti veliko hvala...za mene na mom nivo ti bi mogao biti mentor koji razume pocetnike
 

Stipe

Urednik
Moderator
20.03.2014
12.260
35.790
2.698