Presaditi ili ne?

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
17.12.2009
2
0
1
54
Hi drustvo!
Ja sam totalni amater i prvi puta sam nesto uboo pa kako bude,a sada
imam neke nedoumice.
1. Biljka je u stanu
2.izrasla je ca.30-35 cm i fino se razvija
ali...
stabljika je na dnu,odnosno prvi10-15 cm puno tanja nego iznad prvih normalnih listova(ne mislim na ona 2 koji su se osusili)
3.Biljka je svezana uz drveni stap da se ne slomi slucajno

MOJE pitanje glasi:
da li je treba presaditi u dublju posudu jer ova u kojoj je ca. 20 cm duboka...bojim se da je ovo mozda biljica za van pa je viseg rasta!
Hvala na svim savjetima koje dobijem
 

mali.medo

Aktivan Član
27.04.2008
300
22
0
44
slika đoni slika..
jebbbeno neverovatno..nema biljki "nutra van"... izduljila se jer naj dosta svetla...
a prije ovakih poluidijockih pitanja mogo si bar malo oko bacit na matariju o kojoj trkeljaš..
..mora da te jako mrzi čitanje al ša češ...
 

SuperAngel

Aktivan Član
15.12.2008
375
66
0
41
Hmmmmm.... na prozoru je držiš? Po ovome šta si opisao fali joj svjetla, i premali joj je pot. Sve u u semu od nje nemožeš očekivati skoro ništa, jer je prozoruša a još k tome ZIMA je?!?! Jel počela cvjetati? Jel je vide susjedi?
Inače ganđa se sadi u proljeće/ljeto i bere ujesen... svi koji rade drugačije ili znaju i umiju JAKO puno ili kompletno nemaju pojma.
 
17.12.2009
2
0
1
54
pa to i jest..naravno da nemam pojma...ovo sam sjeme uzeo iz kifa koji smo silipu...bacio iz pokusa da vidim sto ce biti.Stavio sam je pod lampu(stednu od 250w)..Kao sto rekoh lijepo lista,sad se dobro razvija samo sto joj je donji dio stabljike tanji neo gore.Ne ocekujem bas nista posebno od nje al sam htio nesto nauciti i uvidjeti pogreske.U svakomslucaju hvala na postu!
 

SuperAngel

Aktivan Član
15.12.2008
375
66
0
41