Hempatia Soma iGrow Hemps garden

WEEDetix

₴Ⱨ₳₥₳₦ - VⱤ₳Č - ĐⱤɄłĐ - ⱧɆⱤ฿₳Ⱡł₴₮
Urednik
Grow Support
คภ๔г๏๓є๔ค
PRESLICA — equisetum arvense
515.jpg

Drugi nazivi: konjski rep, koseterka, njivska preslica, poljska preslica, rastavič, šutkavac, vošće.

Opis biljke: preslica je jako rasprostranjen korov što se teško iskorjenjuje. Ubraja se u red papratnjača. Trajna podzemna stabIjika cme je boje i poput niti rasprostranjuje se u dubinu i širinu. Jako je otpoma. Stabljika je uspravna s tankim i brojnim listovima u pršljenu te je zbog toga zovu konjskim repom.

Vrijeme cvatnje: od svibnja do lipnja.

Stanište: raste u močvamom tlu i grabama, na pjeskovitim livadama i poljima te uzduž željezničkih nasipa.

Ljekoviti dio biljke: za lijek se u ožujku i travnju skuplja cijela biljka.

Lfekovito djelovanfe: mnogostruka Ijekovitost preslice bila je poznata još u starom vijeku. Jedno je od najboljih sredstava za liječenje bolesti pluća, posebno kod plućnih krvarenja i tuberkuloze pluća. Preslica je veoma dobra u liječenju svih oblika malokrvnosti, jer pospješuje stvaranje crvenih krvnih tjelešaca. Nenadoknadivo je sredstvo u liječenju čira na želucu, fistula na debelom crijevu i drugih oblika čireva, zatim u liječenju bolesti mokraćnih organa. Uspjesi se postižu kod grčeva u mjehuru, slabog mjehura, bolnog mokrenja, zadržavanja mokraće, upale bubrega s pojavom bjelančevina u mokraći, upale bubrežne nakapnice, krvarenja bubrega, kod kroničnog nadražaja mjehura s pritiskom na mokrenje (u žena), kod početne tuberkuloze bubrega i mjehura.

Pomiješana s drugim biljkama koristi se u liječenju mnogih drugih bolesti.

ENG

Horsetail - Equisetum

Other naz.ivi: ponytail, koseterka, horsetail, field horsetail, horsetail, šutkavac waxy.

Plant description: Horsetail is very prevalent weeds that are difficult to eradicate. It belongs to the red fern. Permanent underground stabIjika cme the colors and such, nor is spread in depth and breadth. It is also conceivable. The stem is straight with a thin and numerous leaves in whorls and is therefore called a ponytail.

Flowering time: From May to June.

Habitat: growing in močvamom ground and grab on sandy meadows and fields and along the railway embankment.

The medicinal part of the plant: the drug in March and April collects the entire plant.

Lfekovito djelovanfe: multiple Ijekovitost horsetail was known in ancient times. One of the best resources for the treatment of lung disease, especially with pulmonary hemorrhage and pulmonary tuberculosis. Horsetail is very good in the treatment of all forms of anemia, because it stimulates the production of red blood corpuscles. Irreplaceable tool in the treatment of ulcers of the stomach, bowel fistula and other types of tumors, then the treatment of diseases of the urinary organs. The successes are achieved in spasms in the bladder, weak bladder, painful urination, urinary retention, kidney inflammation with the appearance of protein in the urine, inflammation of the renal pelvis, bleeding kidneys, chronic irritation of the bladder by pressing urination (in women), with initial tuberculosis and kidney bladder.