Sadnja u kukuruzu i kontroliranje sajta dronom

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
14.06.2015
22
5
3
32
Pozz ljudi, imam jedno pitanje koje je već bilo davno prije načeto ali se u 10 godina dosta toga moglo promijeniti.
Htio bih posaditi u kukuruz i koliko je to dobra ideja? Pošto sam početnik mislim autoflower. Također imam još jedno jako važno pitanje. Ako mislim posaditi recimo 3 autoflowera a sa obje strane njive prolazi staza kojoj ljudi šeću pse (što je dobro ako je policija napravila čeku samo se pravim da cucka vodim u šetnju) koliko vutra treba biti udaljena od te staze da se ne bi mogla namirišati (njiva je sigurno 4 do 5 hektara ali nije četverokutnog oblika)

A sada odmah odgovor na jedno pitanje:
Iako nisam iskusan sa uzgojem kanabisa zato se razumijem u elektriku. stoga sam napravio jedan quadrocopter. Već sam isprobavao vožnju po noći i ništa živo nisam vidio. Za početak da odmah kažem, DRONOM SE NE MOŽE KONTROLIRAT SAJT (caps lock za one koji ne žele čitati sve nego samo najvažnije). Nikako. Dron koji kupite u dućanu nije dovoljan iako košta 1000€. Iznimno spor, užasno glasan i lako se primijeti. Nosivost mu je nikakva tako da se s time možete odmah pozdraviti. Moj dron je rađen od odabranih dijelova, malo je skuplji , jako je brz, bez problema digne 4 kg tereta i svejedno ima manu, a to je da ne može letjeti po noći kao i svi ostali dronovi jer ne postoji i ne može se ugraditi oprema za vožnju po noći. A čak i ako to uspijete računajte da morate ugradit ne samo kameru s kojom ćete vozit nego i termalnu kameru da vidite jel ima koga na sajtu( takve kamere koštaju oko 5k $, imaju termalni procesor sa senzorom i ilegalne su u RH tj. može ih imati samo vojska). Normalne infracrvene kamere su prevelike za dron i dobro uočljive su jer one emitiraju spektar infracrvene svjetlosti velikog intenziteta koji tada postaje vidljivi dio spektra te sa vidi kao plavocrvena svjetlost. To znači da bi vam se dron vidio iz zraka i to jako dobro.