Sklapanje prvog stealth growboxa - 44 x 78 x 53

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
27.05.2018
26
112
33
Pozdrav ljudi, krenuo bi lagano u realizaciju nekog stealth growboxa ... Mislio sam nabaciti komplet odmah, ali sam sam malo razmisljao pa sam zaključio da se to bas nebi isplatilo s tim da sam početnik a sigurno nebi uzgajao neke malo veće količine.
Barem dok se ne uhodam nebi presao na nista malo vecih dimenzija, prvo jer bi privuko pažnju mojih ukućana (a to ne želim), drugo financijski kao početniku nije bas isplativo.

Pa sam dosao na neku ideju, da probam pretvoriti jedan mali ormaric u neki stealth grow box ... stoji dosta dugo sav je prljav jbg treba ga očistiti i sredit, ali valjda bi služio svrsi.

Dimenzije su 44 x 78 x 53 cm pa evo koja i slika da malo bolje dočaram

IMG_20180822_181921.jpg IMG_20180822_182028.jpg IMG_20180822_181935.jpg

IMG_20180822_182115.jpg

E sad, plan je da naravno očistim sve to .. onda:
- Posprejat ga unutra mat bijelim sprejom
- Staviti 4 cfl žarulje
- 2 pc venta za upuh sa lijeve i desne strane
- 3 pc venta za ispuh na vrhu
- Nekako rijesiti filter

... i to bi bilo to ? E sad, opet, skužio sam da vrata malo krivo stoje i nisu čvrsta .. sto bi moglo da bude problem, pa sada razmisljam jel vise isplativo krenuti sa ovim malim ormarom, ili jednostavno nabaciti neke sperploče 90x90x90 i tako krenuti ? Preferiram neke manje dimenzije jer je manje uočljivije, a opet vise bi se igrao sa cbd sortama.
 

.i.

Radioaktivan Član
03.05.2018
1.486
7.999
258
bunar
www.vutra.org
- Posprejat ga unutra mat bijelim sprejom <--- to je u redu
- Staviti 4 cfl žarulje <---- 100 w cfl po biljci minimun
- 2 pc venta za upuh sa lijeve i desne strane <--- nije neophodno, samo na dnu ormarića napravi raster rupa od 6-10 mm a ove ventiće stavi da mješaju zrak u boxu