Hempatia Soma iGrow Hemps garden

WEEDetix

₴Ⱨ₳₥₳₦ - VⱤ₳Č - ĐⱤɄłĐ - ⱧɆⱤ฿₳Ⱡł₴₮
Urednik
Grow Support
คภ๔г๏๓є๔ค
STOLISNIK — achilea millefolium
1-stolisnik2.jpg
Drugi nazivi: hajdučica, hajdučka trava, kostrijet, ravan, roman, romonika.

Opis biljke: kunica ili stolisnik uspravna je biljka visine do 80 cm. Boja stabljike je svijetlozelena ili crveno-smeđa. Ima innoštvo perastih listova. Cijela biljka veoma je ugodna mirisa. Mnogobrojni sitni listovi su ili bijeli ili purpumo-crveni. Cvjetovi su skupljeni u cvat na vrhu stabljike.

Vrijeme cvatnje: od lipnja do listopada, tj. do prvih mrazova.

Stanište: biljka je rasprostranjena po cijeloj Evropi. Raste pojedinačno ili u velikom mnoštvu na livadama i pašnjacima.

Ljekoviti dijelovi biljke: za vrijeme cvatnje sabiru se cvjetovi s kratkim peteljkama, i cijela biljka najviše do 30 cm dužine. Zbog visokog sadržaja gorkih tvari i eteričnog ulja, kunicu ili stolisnik ubrajaju u gorke droge.

Ljekovito djelovanje: kunica ili stolisnik čisti i jača krv i probavne organe. Posebno je korisna za liječenje jetre, slezene, gušterače, žutice, navale krvi u glavu, katara u crijevima i želucu, zatim grčeva, groznice, lupanja srca, bolova u križima i leđima, neredovitih menstruacija, krvavih i zatvorenih šuljeva, nesanice, raznih osipa i čireva.

ENG

Yarrow - Achillea millefolium

Other names: milfoil, yarrow, sackcloth, straight, novel, romonika.

Description of the plant: rabbits or yarrow erect the plant height of 80 cm. The color of the stem is light green or reddish-brown. There innoštvo pinnate leaves. The whole plant is very pleasant aroma. Numerous small leaves are either white or a purple-red. The flowers are grouped in bloom at the top of the stem.

Flowering time: June to October, ie, until the first frosts.

Habitat: The plant is widespread throughout Europe. It grows singly or in a wide variety of meadows and pastures.

Medicinal plant parts: during flowering gather flowers with short stalks, and the whole plant up to 30 cm in length. Due to the high content of bitter substances and essential oils, rabbits or yarrow among the bitter drugs.

Pharmaceutical action: rabbit or yarrow cleans and strengthens the blood and digestive organs. It is particularly useful for the treatment of liver, spleen, pancreas, jaundice, rush of blood to the head, catarrh of the intestines and stomach, then cramps, fever, palpitations, back pain and back pain, irregular bleeding, bloody and closed hemorrhoids, insomnia, various rashes and ulcers.