Think Different bio-grow 400w HPS

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

markokurizarko

Aktivan Član
24.09.2008
119
477
63
37
Pozdrav dragi vutroljupci:)
Nakon dugo vremena vračam se indor uzgoju nama drage biljke
Ovo mi je drugi indor grow.Prvi sam odradio prije nekih 5god.poslije toga je bilo par outdora
Forum pratim nekih 6godina.Da se vidjeti da nisam skupio nesto puno postova jer iskreno ne volim bas puno pisat
Doslo je i moje vrijeme kad sam konačno u mogucnosti da sebi nabavim opremu za indor uzgoj
Naravo prateći ovaj i neke od stranih foruma izbor opreme mi nije bio pretezak.
Ponuda vrsti sjemena je toliko velika i ima toliko dobrih banki sjemena da mi se je stvarno bilo tesko odlučiti koju odabrati.Čitajuči forume i mnoge dnevnike uzgoja odlučio sam se za svima poznat Dutch Passion.
Strain autoFem Think Different
http://www.dutch-passion.nl/en/news-and-development/Think-different-grow-review-by-Tang/

s obzirom da sam početnik a ovaj strain nije zahtjevan niti kompliciran odluka je pala upravo na nju:)

Sjeme: DP auto Think different




Breeder Dutch Passion
Flowering Type Autoflowering
Sex Feminised
THC Content 16-18%
Yield 250 - 300g
Plant Height 1-1.5m
Grows Greenhouse, Grows indoors
Harvest Month 10 weeks from seeds

Box: Diy box drvena konstrukcija u kombinaciji sa plastificiranim stiroporom dim:110x110x180cm

Ventilacija:3pc 120mm venta na dnu za upuh i 3na sredini
srednji ventovi su u ravnini mreze za scrog i puhat ce prema biljkama
-1 turbina od nape cca430l/h na gornjem dijelu boxa i 1 120mm 3000rpm pc vent
e sad turbina je spojena na digitalni temp kontroler i ona je programirana da se pali kada temp boxa dodje na 29 stupnjeva i gasi se kada smanji temp na 24
ovaj drugi vent radi cijelo vrijeme
-1x usb vent u boxu za dodatno mijesanje zraka

Svjetlo: 1x superplant 400w mh zarulja za vege
1x Phillips Son-t 400w hps za cvjetanje

Zemlja:Biobizz all-mix+20%coco fibre+10%perilit
Tegle :3x16litara