No name trava (neka legalna u Švicarskoj)

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
14.08.2019
0
11
3
37
Znaci preselio sam se u Švicarsku i ovdje zakon dozvoljava marihuanu koja ima manje od 2% THC ili promila... ugl totalni sam laik za to ali posto smijem zakonski imati jednu biljku u stanu eto mi zanimacije... ugl imao sam sjeme neke noname travulje ubacio u kutiju sa vlaznim maramicama , nakon dva dana 50% proklijalo, ostatak bacio a ovo posadio, gledam ja u to 2 dana i nikako da iznikne kad ono dns izasla mala biljcica i to na ocigled raste ! Za sada je u nekom super malom kalicu , preko dana vani, navecer unosim unutra ! Citam po forumu sve , ja znam samo smotat i zapalit a sve ostalo mi je novost ;) evo ja cu priloziti sliku 1.dana nakon sto je iznikla pa cu objavljivati kad stignem kak napreduje... btw ima nekoliko , valjda ce neke biti i zenske i valjda cu znati prepoznati
 

Prilozi

  • 20190817_160203.jpg
    20190817_160203.jpg
    409,7 KB · Pregleda: 39

likfrik

Aktivan Član
18.07.2018
310
1.310
143
44
pa fino vidiš, imaš novi hobi, samo polako, možda je malko i kasno sad za out.
ali ako si mušterija, već ćeš riješiti neki boxić.
a ako i ne, imaćeš nekog iskustva za sljedeću out sezonu. Just do it! :thumb:
 
  • Sviđa mi se
Reactions: Nielan

LupusHerbivor

Banned
Banovan
25.05.2018
234
824
93
Puno hvala na ovome!
Uvijek sam se pitao zasto nema growova na forumu iz zemalja gdje je grow legalan pa da vidimo sta se radi na zapadu.

Pratim!
 
  • Sviđa mi se
Reactions: Nielan
14.08.2019
0
11
3
37