Savjeti za indoor

Hempatia Soma iGrow Hemps garden

GanjaPower

Aktivan Član
02.04.2008
124
24
18
Dragi forumaši, neki od vas me poynaju od ranije i jasno vam je da nisam početnik što se uzgoja tiče i iz datuma kada sam registrovan kao korisnik.
Ali sam totalni laik za indoor, zbog toga ovdje i molim za vaše konstruktive sugestije, savjete i ideje.
Do sada sam radio jedino outdoore uz kratku vegetaciju isod cfl sijalica kao pripremu.
Iskustva i znanja u indoru imam jedino što sam usvojio ovdje sa foruma čitajući razne postove.

Nabavio sam opremu za indoor pa me interesuje sledeće:

1. Da li sam pravilno povezao provodnike? Gdje treba uzemljenje(žuta) da se spoji ako mi balast/prigušnica ima samo 2 ulaza?
2. Šta da napravim za reflektor hps-u? Mislio sam nešto preinačiti jer nemam adekvatan, recimo reflektor od halogene ili neonke?
3. Da li bi bilo moguće da stavim debelo staklo ispod hps-a i tako zadržim temperaturu u granicama normale a 2 pc venta oko biljaka za uvlačenje i izvlačenje vazduha.
4. Postoji li alternativa cool tubu? Čitao sam ovdje da mogu izvesti neki reflektor sa otvorom i ventom odozgo koji bi izvlačio toplotu.

Box će biti cca 80cm*80cm*100cm obložen materijalom za zaklanjanje auto stakla.

Ovo je ilustracije moga shvatanja povezivanja: upload.jpg

Hvala na razumijevanju,
 

Blade

Poznanici Foruma
Poznanik Foruma
11.07.2011
2.504
2.929
188
39
Negdje na Balkanu
1

2-ja sam koristio rešetku kućnog ventilatora obljepio golijom i upotrijebio kao sjenilo...ma možeš bilo šta...mislim da ti u prostoru 80x80x100 ni netreba
3-bolje stavi CT....ako ipak pregradiš staklom...moraš i taj dio rashlađivat
4-neznam za to...


isprike za 2 posta...slucajno
 

admiral

Aktivan Član
31.03.2012
83
13
8
41
odes u kinesku prodavnicu i kupis nesto ovakvo cena je oko 1,2 e ima ih raznih velicina i oblika i dobro odbijaju svetlo ;)
046931%20Perform%20Posudje.jpg
 

nenash

Aktivan Član
14.11.2011
225
69
0
98
Ovaj tutorial mi izgleda relativno jeftino i izvedivo