Grad tame
Requiem for a Dream
Èovek na mesecu
Mindhunters - dobar triler
The Rules Of Attraction - mnogo preteranih scena
The Mexican
K-paX
Malena
Unsaid
Natural Born Killers
Man on Fire - retko dobra akcija ( scena kad ide kroz klub i puca iz pumparice, da se naježiš)
Road To Perdition
Romper Stomper
Fight Club
American History X - brutalan
Seven
The Shining - neko ga je veæ spomenuo
American Beauty - odlièan
Dve èaðave dvocevke
Snatch
Memento
Dežurni krivci
Mandolina kapetana Korelija - Nikolas Kejdz i Penelope Kruz, za pogledati sa devojkom uz crno vino i pistaæe.
Pulp Fiction
Being John Malkovich
Big Lebovski
Blow
Chicago
Moulin Rouge
Dawn of Dead - pošto obožavam zombi horore
28 dana kasnije
Wrong Turn - dobar horor, napet.
Equilibrium
The Matrix
Lion ( The Profesional)
Prvi greh - Andjelina i Antonio Banderas
Lost Highway
Saw
Ring
Phenomenon
Pravednici - ko nije gledao, neka odgleda što pre. Engleski naziv je nešto, Bondock Saints.
Telefonska govornica
Gladijator
Brazil
12 majmuna
Šesto èulo - obavezno pogledati
The Cell - istripovan film, sa J Lo
Dan obuke
Paranoja u Las Vegasu - vrhstra
Lepa sela lepo gore
Rane
komedije:
Undercover brother
4 sobe
Dude where`s my car - vrh vrhova
Shrek I i II
O Brother Where Art Thou - simpatièan filmiæ za opuštanje
Mafia - presmešno, preterivanje sa glupostima ali na dobar naèin
I spy - Edi Marfi u najboljem izdanju
Ima nešto u vezi s Meri - preterano
Kad porastem biæu Kengur
svi navedeni filmovi su više nego vredni gledanja, tako da kao što neko reèe nabavite dobar DivX (podržite pirateriju), smotajte dzoint i uživajte.