Hempatia Soma iGrow Hemps garden

WEEDetix

₴Ⱨ₳₥₳₦ - VⱤ₳Č - ĐⱤɄłĐ - ⱧɆⱤ฿₳Ⱡł₴₮
Urednik
Grow Support
คภ๔г๏๓є๔ค
PERŠIN — petroselinum hortense

parsle09-l.jpg

Drugi nazivi: ač, majdonos, petrusin, peršun, petrusimul, petrusim, zelen.

Opis biljke: peršun je dvogodišnja biljka s bijelim, tankim i repastim korijenom. Stabljika je gola, malo žljebasta i uglasta. Listovi su različitog oblika. Cvjetovi su složeni u štitac. Cvjetni vjenčić je žućkasto-zelene boje.

Vrijeme cvatnje: od svibnja do lipnja. Sjeme sazrijeva u kolovozu i rujnu.

Stanište: peršun raste kao samonikla biljka, ali kao začinska biljka uzgaja se u vrtovima.

Ljekoviti dijelovi biljke: u proljeće i jesen kopa se korijen. Sjeme se sakuplja neposredno prije sazrijevanja, a cijela biljka kad je u cvatu.

Ljekovito djelovanje: peršun se ubraja u Ijekovito bilje što sprečava nadimanje, umiruje grčeve i djeluje protiv vrenja u crijevima. Već male količine peršuna mogu izazvati probavne procese, odvojiti vodenom bolešću izazvane nakupine vode u nogama, osrčju te prsnoj i trbušnoj šupljini. Lagano pospješuje menstruaciju. Ubraja se u biljke koje otvaraju. Ne smije se upotrebljavati kod upalnih procesa u bubrezima.

ENG

PARSLEY - Petroselinum hortense

Other names: Ač, majdonos, parsley, Petrus, green.

Description of the plant: parsley is a biennial plant with white, thin and repast roots. Stalking is off, a little groove and square. The leaves are different shapes. The flowers are arranged in štitac. Flower corolla is yellowish-green color.

Flowering time: From May to June. The seeds ripen in August and September.

Habitat: parsley grows as a wild plant, or as a spice grown in gardens.

Medicinal parts of plants in spring and autumn digging the root. The seed is harvested just before ripening, and the whole plant when in bloom.

Pharmaceutical action: parsley is one of the mud bath herbs which prevents bloating, soothes spasms and works against fermentation in the gut. Even small amounts of parsley can cause digestive processes, to separate aqueous disease caused by a buildup of fluid in the legs, heart and chest and abdominal cavity. Gently stimulates menstruation. It is among the plants open. Not to be used in the inflammatory process in the kidneys.