Outdoor za totalnog amatera

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
10.03.2012
4
1
3
40
Pozdrav svima. Već nekoliko godina čitam ovaj forum nisam pisao ništa a sad moram muka me naterala.

Dojadilo mi je više da se cimam sa dilerima, zadnji put sam završio desetku i ništa, vozi me samo 15 minuta i to slabim intenzitetom. Dolazi proleće i rešio sam da se okušam u uzgajanju. Našao sam dobre sajtove sa semenkama, hoću da probam a i nije mi problem i da ne uspe, prežaliću tih 20 evra, davao sam ih na razne gluposti nije strašno.

Pošto sam totalni amater u svemu ovome, zanima me kako da uzgojim outdoor sa što manje truda oko biljke, da li je moguće da se samo posadi i onda dođe da se pobere?

Koje sorte su najbolje za tako nešto? Kapiram da je automatik najbolje rešenje na osnovu ovih postova što sam pročitao ovde.

Dakle, još jedanput, pošto ništa ne znam o uzgoju, ako može neko da mi objasni najplastičnije moguće kako sve da se izvede sa što manje truda i cimanja.
 

No Joke

Predvodnik Krda
Poznanik Foruma
10.09.2012
5.084
17.176
398
42
Tacna