Utjecaj Ultrasonic valova

Hempatia Soma iGrow Hemps garden

Raconja

Aktivan Član
24.01.2016
465
1.918
143
Da krenemo od početka.
Kupio sam za kuću Pest Repeller od kineza i kako radi na bazi ultrasonic valova došao sam do pitanja dali može štetiti našim dragim biljozama. Nakon čitanja po netu naišao sam na informacije o boljoj cirkulaciji kod biljki prilikom izloženosti frekvencijama preko 1 kHz. Ali svuda se spominju nekakva kratkotrajna izlaganja a mene zanima 24/7. E sad obzirom da sam totalni laik po tome pitanju došla je i ideja o otvaranju teme. Sad koliko je priča meni zanimljiva zbog utjecaja na biljke toliko i zbog mogućnosti rješenja problema sa nametnicima na biljkama. Eto ja dosada još nisam imao problema sa nametnicima ali bilo bi se lijepo osigurati po tome pitanju a još kad bi to "poboljšalo" biljoze, nitko sretniji;).
Znam da uvod u temu nije najbolji ali ponavljam da o temi nemam veze, ali se nadam da nas ima još zainteresiranih a i da netko zna ponešto i pojasniti.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: 1310

Stipe

Urednik
Moderator
20.03.2014
12.265
35.812
2.698
Weed California USA
Pest reject je scam :) Moji su bili to jednom narucili....al to nema smisla hahha. Kukci hodaju po tome. A one fore da instalacije u kuci postaju antene koje emitiraju tu frekvenciju i pokrivaju 284.24m2 kuce..... bullshit :D
A sto se tice frekvencije..... da steti biljkama nebi niti jedna izrasla jer je prostor oko nas full oneciscen svim mogucim frekvencijama/radiovalovima.....tako da ovaj PR se nece ni primjetit.

Eto.... ja nebi na to trosio novac :)
 
  • Sviđa mi se
Reactions: 1310

Raconja

Aktivan Član
24.01.2016
465
1.918
143
Ma pest reject mi samo dao ideju za temu. Doduše ja ga kupio po preporuci a i 2$ nisu neke pare pa reko da probam i ja.