1st grow - autoblueberry

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
02.06.2014
47
61
18
Pozdrav svima! Novi sam ovdje i nakon nekog vremena proucavanja foruma i razlicitog sadrzaja po internetu odlucio sam posaditi koju biljcicu :D
Buduci da sam tek pocetnik odlucio sam za pocetak posaditi jadnu usamljenu sjemenku domaje koju sam nasao u paketu. Nije mi bitno hoce li ispasti jajan ili dama, bitno je da ulovim nekakvo iskustvo sto se tice uzgoja (a i lijepo izgleda u vrtu).
Sjemenka je proklijala i posađena je oko 20.05., u pocetku je bila u casici od 2dcl, jako je sporo napredovala sve dok je prije 2 tjedna nisam presadio u posudu od 5l i pomijesao zemlju u kojoj je bila sa humusom i pijeskom. Prije presađivanja je bila visoka niti 10cm i imala svega par listova, ovako je to izgledalo prije 5 dana (visoka 15ak cm)
http://postimg.org/image/rz8d45qxp/fe95ec6d/
http://postimg.org/image/8m9h09ye3/078fb0e2/
http://postimg.org/image/ikufmr7tn/613482cf/
Sad je vec visoka skoro 30cm i stvarno je podivljala od kad je u novom okruzenju. Update s novim slikama i detaljima o uzgoju dolazi kroz koji dan. Jedino jos mogu dodati da je ocito neka sativa ili barem sativa dominant. Zasad navijamo da ipak ispadne dama!
 
  • Sviđa mi se
Reactions: CilI
02.06.2014
47
61
18
Sutra cu nabaciti jos koju sliku da se vidi trenutno stanje. Nisam bas siguran gdje je tocno topirati da ju na kraju ne osakatim previse. Nego, ako se ne varam one bi sada trebale poceti cvjetati, koliko ju je pametno sad topirati, nije mozda malo prekasno?
 

PowerSeed

fuckin' admin
Urednik
Administrator
15.10.2006
22.849
44.459
3.198
Bekaa Valley
sretan grow, 5l je malo za regular kanabis, to je neki minimum za automatike... moze da prodje, al nije to to :)
 
02.06.2014
47
61
18