Pitanja u vezi vanjskog uzgajanja, početnik

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
26.07.2014
5
1
1
Pozdrav svima,

evo registrirah se na forumu da bih se mogao informirati o nekim stvarima u vezi uzgoja, shvatio sam da je mnogo lakši outdoor uzgoj za početnike, pa imam neka pitanja u vezi toga...

Prvo što me zanimalo je koja je sorta najbolja za outdoor uzgoj pošto sam početnik (financije nisu problem) i gdje da naručim sjeme (btw mislio sam uzgajati u Hercegovini gdje je jako vruće i ima puno sunca), gledao sam malo po forumu i uglavnom su preporuke za online shopove royalqueenseeds i growshopalien?
Nadalje, sadio bih negdje krajem 4. mjeseca sljedeće godine pa me zanima da li je to vrijeme u redu?
Dalje što me zanima je npr. kad izraste biljka te dođe vrijeme za "žetvu", da li je s tom biljkom gotovo tj. sadi se nova ili može opet cvjetati sljedeće godine, i ako je tako što radi po zimi?
I zadnje što me zanima je koliko otprilike mogu ocekivati od jedne biljke otprilike s obzirom da se prvi put upuštam u ovakvo nešto, ako naravno posao odradim dobro?

EDIT: Evo još jedno pitanjce, evo vidim da stvarno ima puno sorti pa ne znam kakva je razlika između njih, je li u kvaliteti ili izdržljivosti, u pušenju?
 

thc u krvi

Aktivan Član
22.06.2014
77
49
18
pozdrav, imam i ja jedno pitanje u vezi outdoora, znaci imam 2 biljke , obe su topirane ,ali kako su prebacene na sajt nisu skoro nikako porasle u visinu , jesu se razgranale (visoke su ,jedna 20, druga mozda 30 cm) ,jeli im nesto nedostaje ,cine se zdrave .
 

thc u krvi

Aktivan Član
22.06.2014
77
49
18
imaju dovoljno sunca sigurno 7,8 sati, ali mislim da sam premale rupe iskopao u zurbi ,mozda 15x15x15 i zatrpao tom istom zemljom ;/
 

Stipe

Urednik
Moderator
20.03.2014
12.267
35.821
2.698
Weed California USA
Eto ti odgovora ;)
Pre pre male rupe i vjerovatno losa zemlja.

Zemlja sa sajta nije nuzno losa...al to se bas i ne radi u praksi.