Prvi mi je put, POMOC

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
17.09.2009
49
69
18
34
pozdrav ljudi, samo cu vam predstaviti par slika i zamolio bih vas da mi pomognete sta i kako... oko uzgoja sam sve iscitao sto mi se ucinilo korisnim a sad imam problem jedan pa bih volio da me niko ne hejtuje nego da mi date par savjeta sta da uradim dok je sve u ovom pocetnom stadijumu.
 

Prilozi

  • 13042013056.jpg
    13042013056.jpg
    145,8 KB · Pregleda: 48
  • 13042013058.jpg
    13042013058.jpg
    165 KB · Pregleda: 48

rKj420

2rep❤️
Poznanik Foruma
07.04.2013
1.375
6.806
258
Morocco
Evo ja sam laik i pocetnik, al koliko vidim biljke su izduzene i krive se ka prozoru tj fali im svetla :) trebalo bi da ih presadis u posebne saksije i natrpati zemlje do samih listova.E sad ne znam jel planiras in ili out da ih gajis.U svakom slucaju treba im svetla pa vidi nabavi neke lampice ako imas para HPS ako ne sklepaj nekix box pa pod cfl dok malo ne porastu,onda mogu ici i napolje...Srecno!
 

Blade

Poznanici Foruma
Poznanik Foruma
11.07.2011
2.504
2.929
188
39
Negdje na Balkanu
Ja bi ti rado pomogao al ne kužim šta pitaš....kažeš iscitao si uzgoj al sad imaš jedan problem....pa koji?

Ako misliš posadit van pa ocito je šta trebaš....iskopati rupe....napunit kvalitetnom zemljom....presadit svaku bilku u svoju rupu....sve do prvih listova....
 
  • Sviđa mi se
Reactions: stardust

Vutra Samotnjak

VenloNL
Poznanik Foruma
07.06.2010
8.479
43.596
2.598
kao što reče rakija,rasadi ove koje su u grupi,nadopuni malo zemljom i neka još malo rastu pored prozora...pa bacaj van kad se vrijeme stabilizira malo :) sretno
 
  • Sviđa mi se
Reactions: M a n d o r

Gardener

Aktivan Član
27.08.2012
175
64
0
36