treba mi mala pomoc

Hempatia Soma iGrow Hemps garden
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
13.05.2012
5
0
0
31
dakle dobio sam 12 sjemenki od prijatelja i u svaku casu od jogurta sam stavio po cetri sjemena da proklijaju..sjemena su vec cetri dana na suncu i uredno ih zaljevam i klice su podosta velike..zanima me ljudi koji mi je sljedeci korak i kako da ih rasadim i u sta da ih rasadim..ako imate vremena molimvas detaljnije mi opisite jer sam aprolutni pocetnik u growingu..hvala ljepa :)
 
13.05.2012
5
0
0
31
znam da u svaku casu ide posebna sjemenka ali stavio sam ih u tri case samo da proklijaju..sad cu ih ja rasporedit u zasebne..samo jos jedno pitanje..koliko dugo moraju bit u zasebnim casama
 
28.05.2012
1
0
0
38
Ako su u čašici od jogurta (sljedeći put probaj sa teglama,bit će ti lakše presadit) čekaj dok budu jedno 5-6 cm i tutni ih u neku veću teglu ali po jednu u svaku i prži ih na suncu i zaljevaj svaka 3 dana dok nenarastu oko 20 cm gdje su već spremne za van...naravno,zaljevaj ih uvjek navečer ;)
 
11.04.2011
1
0
0
35
Čitam cijeli dan razne teme i nisam naišao na odgovor koji me zanima,pa možda neko može pomoć! Imam nekoliko biljkica koje su na nekih 20cm bile su skroz vani na suncu i uskoro ću ih preselit u podrum daleko od pogleda!!!(čudnih ljudi) zanima me ukoliko mi budu svi uvjeti normalni od vlage,temp.,svjetla i ostalog dali mi je potreban ventilator jer zraka ce imat skroz pošto ce bit ispod prozora koji ce bit otvoren a i nije to neki stari podrum pa da ima vlage a i podrum nije sav pod kućom!!!!?!?!
 

Miovutra

Aktivan Član
29.02.2012
66
6
8
40
Vent je dobro imat da malo jača stabljiku to ti je generalno zašto vent ofc. a i naravno u slučaju manjeg box-a tako se rješava unaprijed mogući problem oko "filtracije zraka", naravno to nije tvoj slučaj ako će zor bit otvoren ko što reče ;)

Sretno!
 
11.04.2011
1
0
0
35