Moje biljke,dnevnik

Hempatia Soma iGrow Hemps garden

Hooker

music support
09.01.2012
929
2.318
163
55
Mislim da bi bilo vreme da i ja otvorim svoj dnevnik.Prve fotografije koje ću postaviti su loše ,fotografisano je telefonom,jbg,crko mi digitalni.Kad budem kupio novi biće bolje fotke,za sad ovakve kakve su.

U uzgoju sam početnik,ali baš,prvi razred osnovne.Prvi put ove godine reših da se oprobam.Jes da imam popriličan staž u druženju sa našom biljkom,oko 25 godina skoro svaki dan.Nekad nije bila skupa,prodavala se na šibicu,puna kutija hedova,i to stisnutih.I bila dobra,gde god da sam uzeo.E onda se oženih,pa inflacija,ebeni ratovi,pa deca,obaveze i tako dan po dan polako prolazio dok nisam nabasao na vas.E onda reših, ajde da se i ja oprobam...

Dnevnik nisam otvarao zato što nisam hteo da vas smaram.Na forumu sve lepo piše,sažvakano do u najsitniji detalj,i šta onda ja tu da postavljam.Em sam početnik u uzgoju,em imam sve napisano,lepo,sa slikama.Mislio sam,dok vas nisam našao,da znam dosta.Kad sam video šta se radi,uuuu...Rekoh sebi sedi,čitaj,uči,pokrij se ušima i ćuti.

Sinoć me Matia pita- Hooker kad će dnevnik od tebe? Evo ga...

Imam tri biljke.Jedna je na slici,druga je maltene ista,samo nije blizu pa nije fotografisana.Kad dodjem do aparata lepim lepe fotke a ne ovako_Od treće mislim da neće biti ništa,nešto je slaba i svenula.Semena su uzeta od kupovne domaćice,stvarno je dobra.Proklijala lepo,kako ste me učili,od pet proklijalih tri izrasle,presadjene iz saksija napolje krajem marta ,pregurale su hladnoću i kiše i evo ih sad.Od tri izbačene dve su uspele a za treću se borim.Zemlja je pre sadjenja nadjubrena kozjim djubrivom.I to je to.



Eto.Kad budem imao bolje fotografije sve tri biljke dopunjavam.Ako budem imao nešto konkretno da pitam,pitaću.Ako imate neki komentar na ovo,dobrodošao je.